Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
I trikåsjal ammade jag när han låg tvärsöver i krysset och jag stöttade bara huvudet lite
Bild

I vävd är det enklast i dubbelt kryss och det har vi gjort ett antal ggr med :)
Användarens profilbild
Av Veronica
Innan han blev för lång så var det jätte smidigt att amma i sjalen, jag bara lossade knuten lite så att han kunde hasa ner till lagom höjd, kilade fast hans huvud under ena "hängslet" och sedan kunde jag göra annat samtidigt! :tumsup:
Användarens profilbild
Av rithelo
Ja, det var så lill-palten tillbringade sina första månader i livet... :lol:
Han var väldigt tuttglad, och för att jag inte skulle växa fast i soffan eller få rusa igenom stan för att hinna hem i tid så ammade jag honom liggande i vagga i sjalen. Sen somnade han ju såklart så, och eftersom han skulle äta igen efter 40min, så fick han ligga kvar med bröstet i munnen tills nästa vända var på G. :heart:
Det enda som var jobbigt med det var alla som ville fram och titta på lilla bebisen. När jag sa att han äter log de bara och sa "Jaa?" och drog i sjalen ändå. Sen blev det ett "Oj då!" när de insåg att han verkligen åt :lol: De kunde liksom inte få ihop det där...
Till slut fick jag lära mig att vara tydligare och säga att han AMMAR just nu, underförstått; jag vill inte att ni lyfter på sjalen och tittar på mina bröst!
Av Sofie
Jag fick inte till det innan bebis var några månader, men sen! Jag ammar förövrigt fortfarande i sjalen ibland.
Användarens profilbild
Av rödsammet
Har fått bebis nu och försöker få till det med amningen i sjalen, men har gått bet varje gång hittills... :( Lillgrodan är väldigt matglad, så jag skulle så gääärna vilja få till det. Hur gör ni rent konkret när ni hasar ner bebisen? Jag har trikåsjal och använder den sortens knytning. Har honom upprätt i sjalen. Provade utifrån babybodens bildserie, men det gick inte alls, hans huvud blev helt klämt.... Har ni nåt mer tips :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?