Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emellen
JinxLinda skrev:
hcvc skrev:Aubergine verkar bli en storsäljare :D !
Det är nog för att den verkar vara sjukt snygg ;)
Ja, och (mörk)lila sjalar är ju inte så lätt att hitta annars. Auberginen är precis vad jag har letat efter i färgväg!
Av Jinxan
CarolineJ skrev:
JinxLinda skrev:
CarolineJ skrev:Ja jag blev så glad när jag såg att det ska gå att få 3,7m :D Och att den är 70 bred gör ju att det måste bli en perfekt ryggsjal.
Har velat ganska mycket ett tag nu då jag har kollat sjalar på runt 3,7 och när detta dök upp så blir det ju precis som jag ville från början :tumup:
Knyter man ryggsäck med 3,7?? :hmm: eller finns det flera knytningar?
Är man liten så är väl det en bra längd vad jag har fattat iaf :hmm: Har sett att en del till och med kan knyta omslutet på ryggen med den längden
:siishah: Omslutet med en 3,7a :shock:
Ryggsäck skulle den nog duga bra för åt mig, men jag föredrar shbc och omslutet. 4,7 är för långt och 4,2 med raka ändar är för kort :roll:
Användarens profilbild
Av CarolineJ
JinxLinda skrev:
CarolineJ skrev:
JinxLinda skrev:
CarolineJ skrev:Ja jag blev så glad när jag såg att det ska gå att få 3,7m :D Och att den är 70 bred gör ju att det måste bli en perfekt ryggsjal.
Har velat ganska mycket ett tag nu då jag har kollat sjalar på runt 3,7 och när detta dök upp så blir det ju precis som jag ville från början :tumup:
Är man liten så är väl det en bra längd vad jag har fattat iaf :hmm: Har sett att en del till och med kan knyta omslutet på ryggen med den längden
Ryggsäck skulle den nog duga bra för åt mig, men jag föredrar shbc och omslutet. 4,7 är för långt och 4,2 med raka ändar är för kort :roll:
Jag hade ju en wellen på 4,2 m och jag kommer ihåg att jag fick ganska mycket tyg över när jag knöt omslutet på ryggen, men den hade ju iofs sneda ändar men det har ju zaran med :hmm: Ja ja jag får se vad den räcker till när jag får den, det är ju faktiskt ryggsäcksknytning jag mest ska ha den till :D
Av Jinxan
CarolineJ skrev:
JinxLinda skrev:
CarolineJ skrev:
JinxLinda skrev:
Jag hade ju en wellen på 4,2 m och jag kommer ihåg att jag fick ganska mycket tyg över när jag knöt omslutet på ryggen, men den hade ju iofs sneda ändar men det har ju zaran med :hmm: Ja ja jag får se vad den räcker till när jag får den, det är ju faktiskt ryggsäcksknytning jag mest ska ha den till :D
räknas Zaran med ändarna, eller bara så långt som den är rak??
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev: räknas Zaran med ändarna, eller bara så långt som den är rak??
Med en ände, så vill man kunna knyta på fullbredd får man ta en lång en.
Användarens profilbild
Av Veronica
Åh vilken trevlig tråd. Jag har varit lite frånvarande från sjalträsket en tid och det hinner ju alltid hända grejer. Så när jag tittade in på SB för nån vecka sen så råkade jag få syn på en Zara Fresh. :love: Vilken färg, underbar! Sedan såg jag att det fanns en mörkgrön också som verkar otroligt vacker den också.

Var beställer ni ifrån?

Och är det nya färger på g just nu som borde kolla in också?
Av Jinxan
Veronica skrev:Åh vilken trevlig tråd. Jag har varit lite frånvarande från sjalträsket en tid och det hinner ju alltid hända grejer. Så när jag tittade in på SB för nån vecka sen så råkade jag få syn på en Zara Fresh. :love: Vilken färg, underbar! Sedan såg jag att det fanns en mörkgrön också som verkar otroligt vacker den också.

Var beställer ni ifrån?

mammabarn.se här till höger och sen har jag för mig det är en till som säljer Zara nu
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev: räknas Zaran med ändarna, eller bara så långt som den är rak??
Med en ände, så vill man kunna knyta på fullbredd får man ta en lång en.
ahh men då är de rätt långa ändå :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Veronica skrev:Åh vilken trevlig tråd. Jag har varit lite frånvarande från sjalträsket en tid och det hinner ju alltid hända grejer. Så när jag tittade in på SB för nån vecka sen så råkade jag få syn på en Zara Fresh. :love: Vilken färg, underbar! Sedan såg jag att det fanns en mörkgrön också som verkar otroligt vacker den också.

Var beställer ni ifrån?

Mammabarn och Kokobello är väl de enda här i Sverige som säljer dem va?
Användarens profilbild
Av sapos

Var beställer ni ifrån?

Kan säga att Freshen är finare i verkligheten än på bild :loving:
Jag köpte min orginal från mammabarn.se
Användarens profilbild
Av noranora
Jag fick hem min Infinity i dag och OJ vad skön den är att bära i, och då är den ändå otvättad och ostruken och ogosad! Nu förstår jag varför Zara har fått en helt egen (eller ja, två) tråd 8) (Och inte minskade habegäret, suck :roll: )
Användarens profilbild
Av mari_tres
noranora skrev:Jag fick hem min Infinity i dag och OJ vad skön den är att bära i, och då är den ändå otvättad och ostruken och ogosad! Nu förstår jag varför Zara har fått en helt egen (eller ja, två) tråd 8) (Och inte minskade habegäret, suck :roll: )
Och glöm inte en egen bildtråd också :this:

:wink:
Användarens profilbild
Av visslan
noranora skrev:Jag fick hem min Infinity i dag och OJ vad skön den är att bära i, och då är den ändå otvättad och ostruken och ogosad! Nu förstår jag varför Zara har fått en helt egen (eller ja, två) tråd 8) (Och inte minskade habegäret, suck :roll: )
Najs! Och det var mig du 'friendade' på Flickr. :D
Användarens profilbild
Av noranora
visslan skrev:
Najs! Och det var mig du 'friendade' på Flickr. :D
Aha! Hej hej :wave:
Användarens profilbild
Av hcvc
Vad kul att du också känner så! Jag blev helt :shock: när jag fick min Zara efter att ha slitit med de andra oingosade sjalarna som novis.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?