Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
Sambons snart fyllda 4 åriga dotter är på besök, hon har vad jag vet aldrig blivit sjalad men tyckte nog det såg mysigt ut när lillebror satt i mei taien. Så idag så kom hon med sjalen och ville sitta i den. Jag knöt upp tösen och höll sen inte få henne ur den :D så mysigt tyckte hon det var. Så i morgon ska vi gå på en långpromenad om vädret är okej och då säger hon innan hon lägger sig-"Liam får åka vagnen å jag åker sjalen".
så vi lovade henne att pappa ska bära henne i mei tai sjalen i morgon. Problemet är att nu säger hon att hon ska ta ett par skor som inte precis är promenad skor på sig i morgon för hon tänker ändå inte gå bara åka sjalen. :D

Å undra just vad lillebror säger nu! han har nämligen aldrig tyckt om vagnen utan vill bara sitta i sin sjal.

roligt att stora barn oxå vill mysa i sjalen ibland.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Min stora flicka är också avundsjuk på den lilla som får åka sjal. Sambon brukar bära henne i ergon och då är hon så nöjd!
Av eamane
Hihi ja Frida blev lite konfunderad när hon satt på mormors arm och såg kusinen 4 år gammal sjalas av sin mor :)
Användarens profilbild
Av April
Mmmm... mysigt! :-)

Saga åker ibland i Becon, på min rygg, när jag pysslar lite här hemma. Jag tycker att det fungerar helt ok - så länge hon lutar sig mot mig. Lutar hon sig utåt, blir det tungt ;-)

Kram

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?