Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Förra sommaren hittade jag så fint tyg som jag tänkte sy mig en solhatt av, men jag hann inte hitta något bra mönster som jag vågade klippa till efter. Skulle vilja ha en typ beppehatt. Någon som har mönster på en sådan, eller som vet var jag kan hitta?
Av Smultronbarn
Jag skickade precis iväg en kopia av en Beppehatt till äpple. Fast det var mösnter på en barnhatt och finns med i Föräldrar&Barn nr 6-07. Om du är lite händig så kanske du kan ta det mönstret och förstora till dig själv.
Säg till om jag ska maila dig en bild på mönstret. :D
Användarens profilbild
Av amöba
Ja gärna, Smultronbarn! Har googlat och hittat flera hänvisningar till det mönstret. Jag pm:ar min e-adress.
Användarens profilbild
Av knutis
Smultronbarn skrev:Jag skickade precis iväg en kopia av en Beppehatt till äpple. Fast det var mösnter på en barnhatt och finns med i Föräldrar&Barn nr 6-07. Om du är lite händig så kanske du kan ta det mönstret och förstora till dig själv.
Skulle det vara ok att slinka in här på ett hörn av kopian? Skulle gärna ha ett Beppehatt mönster nämligen.... :oops:
Av Smultronbarn
knutis skrev:
Smultronbarn skrev:Jag skickade precis iväg en kopia av en Beppehatt till äpple. Fast det var mösnter på en barnhatt och finns med i Föräldrar&Barn nr 6-07. Om du är lite händig så kanske du kan ta det mönstret och förstora till dig själv.
Skulle det vara ok att slinka in här på ett hörn av kopian? Skulle gärna ha ett Beppehatt mönster nämligen.... :oops:
Visst PM:a din mailadress bara! :D
Användarens profilbild
Av naimiez
amöba skrev:Ja gärna, Smultronbarn! Har googlat och hittat flera hänvisningar till det mönstret. Jag pm:ar min e-adress.
Säg till mig när du fått mönstret ;-)
Av Smultronbarn
MammaTess skrev:Finns här någon som vill hjälpa mig också med en kopia på mönstret?
PM:a mig med din mailadress så kan jag skicka en kopia samtidigt som jag skickar en till Knutis. :D
Användarens profilbild
Av Selman_73
Åååå - får jag också haka på?
Sydde en solhatt efter det mönstret förra våren men nu har jag
tappat bort tidningen! :dum:
Användarens profilbild
Av Tabby
Får jag lite fräckt fråga om du har mönstret på Singoallklänningen som Föräldrar&Barn hade för ca 2 nummer tillbaka?
Av Smultronbarn
Tabby skrev:
Får jag lite fräckt fråga om du har mönstret på Singoallklänningen som Föräldrar&Barn hade för ca 2 nummer tillbaka?
Fråga går bra, men tyvärr är svaret negativt. Vi har Vi Föräldrar just nu och har inte hållt koll på Föräldrar & Barn. Hoppas du hittar den! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?