Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag väntar nu mitt första barn, och e helt grön vad det gäller allt som har med sjalar att göra.
Men tänkte börja med en trikåsjal iaf, för det verkar som om de flesta rekommenderar det.
Har kollat runt lite och tycker att tricot-slen, mysak och minimundus trikåsjalar verkar bra.
Men fråga är nu vad det är för skillnad på dem? Vilken av dem ska jag välja?
E det någon som kan ge mig lite guidning? :D
Vi hade minimundus till vår tjej och var jättenöjda. Så den har jag använt mycket och kan rekomendera. Har provat Moby (tror jag att den heter) och Marrimekko men tyckte att båda var lite sladdriga. Fast då bar jag verkligen inte länge i någon av dem så jag hann liksom inte riktigt vänja mig vid skillnaden i tygen.

Eh, vad rörigt detta blev :wink:
Hehe. tack :)
Jag tycker det e så jobbigt att välja. Men det känns nu som om det blir en minimundus. Har inte hört något ont om den :D alla verkar tycka om den mycket. Så jag lär la ge den en chans :D
Nu längtar jag till bäbbän kommer så man kan mysa i sjalen, hoppas bara att det kommer bli så mysigt å bra som man förväntar sig :)
Veronica skrev:Jag säger bara Sino!

Minimundus är trevlig, men ingen är som en Sino.

Tunn, mjuk, stadig och lättknuten, liten knut, får plats i en liten, liten väska, sval och vackra färger!
Sino - jätteskön på sommaren och så länge bebis inte är för stor. Jag tycker den blev svajig och ostadig ganska fort.
Jag hade minimundus, och har inte provat någon av de andra. Den var mysig, men jag och plutt fick svettattacker. Jag tyckte den var ganska tjock i tyget. Men jag tror iofs inte att trikå är min grej. Om det blir fler barn så hoppar jag nog över trikåstadiet och går direkt på vävd.
minimundus är både stadig och gosig och passade iaf perfekt för mig med decemberbebis...Jag tyckte den blev svajig snabbt (och krullade sig lite i kanterna?) men jag tror det måste varit någon nybörjarmiss med knytningen för jag provade den igår och då satt den skitbra. Dottern väger nu 7,9 :D Jag upplevde det som en stor fördel att den inte kändes så bred och det inte blev så mycket tyg...Till en liten nyföding behöver man ju inte mer...

Jag har sen blivit Mam Eco frälst så nästa bebis får sitta i den direkt för den är så mjuk och go nu efter timtals användning! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?