Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Greeneyes
halloj! väntar första barnet sista augusti, och ska givetvis skaffa en sjal :lol: men nu behöver jag hjälp o råd, har förstått att sino eller tricot-slen är de som borde passa mig bäst. har även fått höra att sinon är tunnast. men vad tycker ni jag ska välja? sommaren är ju i princip över när jag får barn, fast kommer antagligen ha sjal på thailandsresa i februari. samtidigt så är det väl för kallt under hösten o vintern att bara ha en sino-sjal?? :? hur gör man då när det är kallare ute?

jättetacksam för svar!!
Användarens profilbild
Av Fenomena
Hej och välkommen hit!
Sinon är rätt mycket tunnare än tricot slen. Jag gillade min tricot slen jättemycket, men det var för varmt i september förra året. Om du dessutom vill ha den till thailand också, så är nog sino bäst. Fast å andra sidan så kanske du vill gå över till att bära i vävd sjal när bebisen är så stor, och tyngre? Då kan du ju välja vilken trikåsjal du vill att ha i höst. Sen i höst när det är kallt så köper du en vävd sommarsjal av nån här på SB. :D

Alltså... jag tycker inte att trikåsjalen behöver värma, vad tycker ni andra? I början sjalade jag sååå mycket inomhus, och man kan reglera med kläder istället. Utomhus har man varma kläder på sig och bebisen, kanske ett bärskydd eller en bärjacka om bebisen inte får plats under vinterjackan.

Lycka till med bebis och sjalande! Här inne finns så mycket kloka föräldrar att fråga om råd.
Användarens profilbild
Av aneeha
Jag tycker nog att tricot-slenen är lite väl varm och skulle rekommendera Sino av de två du nämner.
Av Greeneyes
fler med tankar?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag gillar min tricotti slen , men så har jag ju inte provat någon annan heller :) och så är jag ju lite frusen av mig... I sommar har den varit lite väl varm de varmaste dagarna annars har den funkat jättebra för mig och lilltjejen. Hon säger ifrån om det blir för varmt.
Användarens profilbild
Av naimiez
Hade bägge men använde mest tricoten.....sino är tunn men jag tyckte bättre om tricoten fast det var mitt i sommaren ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?