Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Jag ska på bröllop den 1 september och skulle då gärna vilja ha nått vackert att bära Klara i! Är lite för fattig att både köpa en festsjal och en snygg outfit till mig, så då tänkte jag att det kanske finns nån vänlig själ här på sjalbarn som skulle kunna tänka sig att låna ut en festsjal till mig, så får jag anpassa outfiten till mig efter sjalen :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Har ju inte det ju! Tyvärr! Har ingen egen festsjal själv. Jag vet att det fanns att hyra i alla fall förr.
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag är i samma situation, men jag tänkte nog sy en fin Mei Tai istället :D
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Babydesign och hyrsjal hyr ju ut sjalar om man vill ha nåt snyggare än man har ett tag. Jag ska också på bröllop den 1 september :-D
Användarens profilbild
Av Foxan
Har ingen själv, bara MT som kan användas på en fest. Jag tycker att även vanliga Looma Ringo passar bra till festklänningar tack vore deras klara färger. Jag har en röd Fjalnejlika om du vill låna.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Foxy skrev:Har ingen själv, bara MT som kan användas på en fest. Jag tycker att även vanliga Looma Ringo passar bra till festklänningar tack vore deras klara färger. Jag har en röd Fjalnejlika om du vill låna.
Rött är fint! Jag gillar rött... fast det finns ju vissa som anser att man inte ska vara klädd i rött på bröllop :wink: Men får jag inte tag på nått annat så, tack gärna :)
Användarens profilbild
Av Foxan
Björklöv skrev:
Foxy skrev:Har ingen själv, bara MT som kan användas på en fest. Jag tycker att även vanliga Looma Ringo passar bra till festklänningar tack vore deras klara färger. Jag har en röd Fjalnejlika om du vill låna.
Rött är fint! Jag gillar rött... fast det finns ju vissa som anser att man inte ska vara klädd i rött på bröllop :wink: Men får jag inte tag på nått annat så, tack gärna :)
PM'a mig om du vill ha den!
Jag lägger den i tvätten, just in case... ;)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har denna ringsjalen som är oerhört vacker i thai siden.
Bild
Den är använd vid 2 bröllop förra året och vid Vilgots dop i år.
Men jag vill nog inte sälja utan isåfall kan du få låna/hyra den.
Skicka ett pm om det låter intressant.
Användarens profilbild
Av Monique29
Är det min gamla thaisari mammahappy?:)
Va fin!!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Monique29 skrev:Är det min gamla thaisari mammahappy?:)
Va fin!!
Jo det kan nog stämma att det är. Den blev 2st ringsjalar, den ena delen bor fortfarande kvar här hemma å vem som har den andra halvan vet jag faktist inte :roll:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
mammahappy skrev:
Va fin!!
Jo det kan nog stämma att det är. Den blev 2st ringsjalar, den ena delen bor fortfarande kvar här hemma å vem som har den andra halvan vet jag faktist inte :roll:
Tror att jag har den andra halvan, den ser ut att passa ihop bra med din mammahappy . :D Köpte den av Isanna om inte mitt minne sviker mig helt :hmm:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Delfinen_78 skrev:
mammahappy skrev:
Va fin!!
Tror att jag har den andra halvan, den ser ut att passa ihop bra med din mammahappy . :D Köpte den av Isanna om inte mitt minne sviker mig helt :hmm:
Ah men då bor den nog hos dig nu!
Å det kan nog stämma att Isanna köpte den andra halvan av mig.
Minnet är bra men kort typ :roll:
Men ack så snygg är den! Å vad som är så bra är att den skiftar i så många färger så den matchar alltid något som man har på sig! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?