Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
På sidan 58 finns en bild på ett barn i sjal. Sjalen finns inte med som "produkt" i katalogen, utan det är bara en inspirationsbild, men Å! Vilken fin sjal!
Är det nån som kan upplysa mig om vad det är?
Nån som har katalogen? (Jag fick den hem i brevlådan strax innan påsk tror jag... Kanske fler som fick?)
Annars kan jag beskriva den. Den är randig på längden. Ränderna ser ut att vara kanske 2-3 cm breda. Det är gul, lila, rosa, orange, lavendel, aqua o turkos. Mellan de färgade ränderna är det smala ränder som vid första anblicken såg ut att vara i "guld" men när jag tittar noga ser jag att de kanske är svarta o vita? Och sjalen ser tunn ut...

Nån som vet vad det är det för nåt?
//A
Användarens profilbild
Av mari_tres
Amazonas Antigua "Kreativ" är hemskt lik. El comal ska vara samma sjal om jag har förstått det rätt... den och Ellaroon?? :hmm:
Av Lillblomma
Men om man kollar här på Kreativen
http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/a ... ntigua.htm
Så har den inte de smala ränderna i mellan, och färgerna ser inte riktigt lika klara ut, Men det beror ju mycket på bilden också förstås...
Kollade här med:
http://ellaroo.com/index.php?page=shop. ... &Itemid=58 men, njäää....

Å, nu kommer jag bli så där besatt igen tills jag kommit på vad det är...
Av Lillblomma
Ja, den är det!
Tycker den var fin för den var så klar i färgerna.
Så tycker jag inte att tex Kreativen ser ut riktigt på bilden i länken ovan, men det är nog den i alla fall. Allt beror ju på ljuset...

Men men, det spelar ju egentligen ingen roll, jag ska ju i alla fall inte ha fler sjalar :floet2:

Men visst är det kul att "tillochmed" Babyland har lite sjalar numera!
Mer sjalar åt folket!
//A
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?