Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jätte kul klänning.:)

men är det någon annans dator som blev knäpp av att klicka på nedersta länken? vår fick något jätte fel och öppnade upp 100 nya fönster för explorer... var tvungen att trycka på resetknappen, för för varje klick kom en ny internetruta upp...och varje ruta som kom upp var lika som den länken...
Av Jinxan
knutschen_lee@hotmail.com skrev:Jätte kul klänning.:)

men är det någon annans dator som blev knäpp av att klicka på nedersta länken? vår fick något jätte fel och öppnade upp 100 nya fönster för explorer... var tvungen att trycka på resetknappen, för för varje klick kom en ny internetruta upp...och varje ruta som kom upp var lika som den länken...
Inte för mig, men jag surfar i och för sig med Firefox :D
Användarens profilbild
Av rithelo
Liten vus skrev:De där såldes på TV-shop för typ hundra år sedan mins jag, precis när kabeltv kommit till Sverige. Rolig ide men jag skulle nog känna mig lite naken i den.
Precis vad jag tänkte när jag såg bilderna!
Det var då man kunde sitta och titta på reklam om och om igen....hrrrm.... :roll:

Kommer ni ihåg knapparna man kunde klä om med nya överdrag?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det där var en klänning jag gillade.
Snubblade över den där bloggen för något år sedan och såg den med.
Har en favoritklänning som är lite för trång över bysten och som jag inte tror jag kan bredda något i sidorna.
Funderar som bäst över om det går att antingen byta ut överdelen helt och sy dit en tunika istället eller om jag ska sy på band på den redan befintliga kjolen och se hur det blir.

Klänningen är grönbatik. Tunikan jag funderade på att använda är ljusgrön (enfärgad). Eventuellt tyg till band vet jag inte än. Helt avvikande färg kanske? Orange?

Någon som kan hjälpa mig att tänka?
Av Jinxan
zmurfan skrev:Det där var en klänning jag gillade.
Har en favoritklänning som är lite för trång över bysten och som jag inte tror jag kan bredda något i sidorna.
Funderar som bäst över om det går att antingen byta ut överdelen helt och sy dit en tunika istället eller om jag ska sy på band på den redan befintliga kjolen och se hur det blir.

Klänningen är grönbatik. Tunikan jag funderade på att använda är ljusgrön (enfärgad). Eventuellt tyg till band vet jag inte än. Helt avvikande färg kanske? Orange?

orange :app:
Användarens profilbild
Av zmurfan
JinxLinda skrev:
zmurfan skrev:Det där var en klänning jag gillade.

orange :app:
Det oranga jag hade hemma var fel typ av tyg för klänningen. Jag sydde på en tunika på nederdelen av klänningen istället. Nu blev det en klänning jag tror jag kommer att använda massor i sommar.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har en trikåklänning och 2 trikåvästar som är hellånga. Undrar om man kan prova slakta dem och bygga ihop något liknande. Kan bli en tvåfärgad i så fall. Mörkgrön och beige. Måste nog tillbringa en stund idag med att räkna och undersöka hur jag ska göra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?