Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av skogsväsen
Zara är väl handvävd? Då kan det väl mycket väl bli olika beroende på vem som har gjort den? Det är som gamla hoppediz, de kan vara tjocka eller tunna fast att det egentligen borde vara lika. Alltså att skillnaden inte bara är mellan de olika färgerna utan olika från sjal till sjal..
Användarens profilbild
Av katha
skogsväsen skrev:Zara är väl handvävd? Då kan det väl mycket väl bli olika beroende på vem som har gjort den? Det är som gamla hoppediz, de kan vara tjocka eller tunna fast att det egentligen borde vara lika. Alltså att skillnaden inte bara är mellan de olika färgerna utan olika från sjal till sjal..
Det djupa filosofiska funderingar så tidigt på dagen! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av skogsväsen
katha skrev:
skogsväsen skrev:Zara är väl handvävd? Då kan det väl mycket väl bli olika beroende på vem som har gjort den? Det är som gamla hoppediz, de kan vara tjocka eller tunna fast att det egentligen borde vara lika. Alltså att skillnaden inte bara är mellan de olika färgerna utan olika från sjal till sjal..
Det djupa filosofiska funderingar så tidigt på dagen! :wink: :lol:
tidigt? jag har hållt igång i sex timmar o alla mina funderinga kretsar runt zara. Jag har lite beslutsångest över min zara natur.. Jag jämför min orginal som är lite lösare vävd än min natur som är betydligt hårdare/tätare vävd jag vet inte om orginalen var så från början eller om det helt enkelt har blivit så efter allt bärande. de är lika tunna dock inte lika mjuka.
Användarens profilbild
Av hcvc
Vad spænnande att det finns olika tjocklekar på Zara. Jag har bara provat två smala Candy och en original och de var alla likadana - mjuka, tunna och stretchiga. Men allt ær ju relativt

Nike var fin tycker jag, æven om jag inte ær en særskilt blå person.

Ær f ø i Skåne idag och har redan sett två med sjal. Kul :vågen: , det ser jag aldrig hemma i lilla stan.
Användarens profilbild
Av jazoo
Idag bar jag V på magen i Zaran (händer rätt sällan numer), och han somnade! :loving: Det var jättelänge sen... Han har blivit så stor min bebis!
Användarens profilbild
Av sapos
Upptäckte att min mittmarkering på min Fresh inte alls är i mitten :shock: Trodde igår när jag test knöt den lite snabbt att det berode på att jag knöt så slarvigt men icke! För idag knöt noga eftersom vi skulle vara ute ett tag och mittmarkeringen sitter typ 10-15cm fel :roll: På min Orginal sitter den i mitten fast iofs är det olika mittmarkeringar :roll:
Användarens profilbild
Av visslan
sapos skrev:Upptäckte att min mittmarkering på min Fresh inte alls är i mitten :shock: Trodde igår när jag test knöt den lite snabbt att det berode på att jag knöt så slarvigt men icke! För idag knöt noga eftersom vi skulle vara ute ett tag och mittmarkeringen sitter typ 10-15cm fel :roll: På min Orginal sitter den i mitten fast iofs är det olika mittmarkeringar :roll:
Ja, det har jag också märkt är olika på sjalarna. Jag gjorde min egen på min Candy. På min Yonder är den också typ 10-15 cm fel.
Användarens profilbild
Av sapos
visslan skrev:
sapos skrev:Upptäckte att min mittmarkering på min Fresh inte alls är i mitten :shock: Trodde igår när jag test knöt den lite snabbt att det berode på att jag knöt så slarvigt men icke! För idag knöt noga eftersom vi skulle vara ute ett tag och mittmarkeringen sitter typ 10-15cm fel :roll: På min Orginal sitter den i mitten fast iofs är det olika mittmarkeringar :roll:
Ja, det har jag också märkt är olika på sjalarna. Jag gjorde min egen på min Candy. På min Yonder är den också typ 10-15 cm fel.
Ok då är det inte bara min det är fel på :wink: får nog ta och göra egen markering på freshen, för störde mig lite på att det satt så fel :roll:
Användarens profilbild
Av amani
JAAA, shit det är så på min också, väldigt irriterande, visst det går att fixa men ändå :?
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:Nu har jag "förhandsbokat" en :eld:
Förhoppningvis kommer rätt antal till sverige, så den kan bli min :D
åhh inte ett dugg avis :roll: :D
amani skrev:
JAAA, shit det är så på min också, väldigt irriterande, visst det går att fixa men ändå :?
Visst är det irriterande!! :twisted: På min Orginal sitter det 1 lapp (vit) som mittmarkering medans det sitter 2 (svarta) på Fresh och ja det är de som sitter helt fel.. Undra om man ska klippa bort de och sy fast dom på rätt ställe :hmm:
Av Jinxan
sapos skrev:
åhh inte ett dugg avis :roll: :D
amani skrev:
Visst är det irriterande!! :twisted: På min Orginal sitter det 1 lapp (vit) som mittmarkering medans det sitter 2 (svarta) på Fresh och ja det är de som sitter helt fel.. Undra om man ska klippa bort de och sy fast dom på rätt ställe :hmm:
Du har ju redan två!! Det är jag som är avis ;)
mittmarkeringen, är inte den dit-sydd? Då borde man kunna sprätta lös den och sen sy fast den på rätt plats :hmm:
Användarens profilbild
Av emellen
:iagree:

:eld: :eld: :eld: :eld: :eld:

Att det ska vara såååå långt till juni!
Av Jinxan
emellen skrev:
:iagree:

:eld: :eld: :eld: :eld: :eld:

Att det ska vara såååå långt till juni!
Ja verkligen.. minst tusen år..
Användarens profilbild
Av katha
Nu blir jag nyfiken, vilka har ni förhandsbokat? :app:
Jag har lagt in intresseanmälan på en Jade mild men kan inte bestämma mig för vilken längd jag ska ha... :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?