Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av skogsväsen
Då hoppar jag också in i nya zaratråden :D
Jag vill gärna veta vad ni tycker om vanliga zara jämfört med zara EV. Om jag gillar den vanliga kommer jag då någonsin att tycka om EV lika mycket? Jag gissar på att jag inte är överförtjust i EV för att den jag har är ny o inte ingosad trots att jag kämpat en hel vecka nu.

Och i frågan indio vs. zara hur tänker ni inför sommaren? Jag tänkte att en zara natur borde vara den optimala sommarsjalen men den är ju tätare i sin väv än indion som visserligen är tjockare men luftigare.
Användarens profilbild
Av hcvc
skogsväsen skrev:Och i frågan indio vs. zara hur tänker ni inför sommaren? Jag tänkte att en zara natur borde vara den optimala sommarsjalen men den är ju tätare i sin väv än indion som visserligen är tjockare men luftigare.
Min sprillans Indio är tunnare än Zaran. Mist skrev något om att nya Indiosar är tunnare än lite äldre. Är tveksam dock till om någon av dem skulle vara märkbart svalare.

Har tyvärr ej haft tillfälle att prova EV, men höll på att bli tokig på min nya Zara som jag köpte för att få en lite längre, eftersom jag hade hunnit vänja mig vid den redan ingångna. Inte kul att backa tillbaka i ingosnings-grad :x . Jag gav upp och köpte tillbaka den kortare...
Användarens profilbild
Av katha
Nu har ju nya zara och jade kommit på print, vilken är er favvo?
Min är Jade Mild som jag överväger skarp att beställa. Royal påminner för mycket om indio scilla (som jag tycker är snyggare). Niike är ok och aubergine också men jag är ingen blå person...Och aubergine ska tydligen vara mörkblå/aubergine...
Användarens profilbild
Av emellen
Bär inte i Zara än, men en del av mina skattepengar ska helt klart gå till en Aubergin, precis sjalen jag har letat efter! :love:

Frågan är bara om jag ska sälja av nån av mina andra sjalar för att delfinansiera, smaragden ligger ju risigt till för den har jag ännu inte riktigt förälskat mig i.

Åååååh, att det ska vara så långt till juni, jag vill ha en lila zara nuuuuuu!
Av Jinxan
Nu har jag anmält intresse till en Zara. Hoppas bara att Scharlott lyckas ta hem tillräckligt många så man får boka en också :app:
Användarens profilbild
Av visslan
Jag är nog Ellevill-frälst i största allmänhet. Min första vävda sjal var en Zara Candy (som jag nu tänker sälja till förmån för en EV) och jag fick nyss hem nya Jade Yonder. Jag har också provat Indio, men gillade den inte alls. :shock:
Användarens profilbild
Av visslan
katha skrev:Vad skulle ni säga är skillnaderna mellan zara och jade? :)
Mellan min Zara Candy och Jade Yonder är skillnaden i väven, tycker jag. Candyn känns grövre och lite stum, medan Yonder är väldigt mjuk och nästan stretchig. Men jag har också provat Zara Nature och den kändes tunnare än Candyn, så kanske är det skillnad även mellan de smala och bredare Zara-versionerna?
Användarens profilbild
Av katha
sapos skrev:Jag märkte skillnd mellan min Orginal och min Fresh, tycker orginalen känns lite grövre :hmm:
Är det casamias fresh som flyttat till dig?
Den var ju supertunn jämfört med min curry!
Användarens profilbild
Av sapos
katha skrev:
sapos skrev:Jag märkte skillnd mellan min Orginal och min Fresh, tycker orginalen känns lite grövre :hmm:
Är det casamias fresh som flyttat till dig?
Den var ju supertunn jämfört med min curry!
:tumup: stämmer bra det!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?