- mån apr 13, 2009 22:33
Vi får ju snart nr2 och då har vi kommit på att vi inte vill dra med två vagnar/syskonvagnen upp till min mamma och pappa, så vi grävde fram vagnen som jag åkte i när jag var liten.
Själva liggdelen var i fins skick, men inte chassit (har ingen bild). Men jag tyckte inte om färgen på fodret i vagnen, så jag fixade helt enkelt ett nytt. min pappa tycker att det är onödigt att fixa och dona med något vi inte ens kommer att använda 10 gånger, men jag vill ha saker som jag "klarar av att visa mig med".
Före:

Efter:

Blev faktiskt supernöjd! Visst det tar fortfarande emot lite att vi ska använda den gamla vagnen, men efter jag fixat det rostiga chassit med så kanske. Annars får sambon styra den så styr jag vår nya emmaljunga (jag är ingen retromänniska..
)
Sen är två nya filtar virkade. En i onödan känns det som, var tänkt till en emmaljunga prolime som vi ångrade oss på (köpte faktiskt begagnat denna gång, bra gjort för att vara jag *stolt*.) Och den rosa ligger på vagnen den "hör till".

Allt för mig denna gång.
Får ju prestationsångest när jag ser hur alla andra bara producerar och producerar, men det är kul att kolla på vad alla gjort här i tråden! 

Före:

Efter:

Blev faktiskt supernöjd! Visst det tar fortfarande emot lite att vi ska använda den gamla vagnen, men efter jag fixat det rostiga chassit med så kanske. Annars får sambon styra den så styr jag vår nya emmaljunga (jag är ingen retromänniska..

Sen är två nya filtar virkade. En i onödan känns det som, var tänkt till en emmaljunga prolime som vi ångrade oss på (köpte faktiskt begagnat denna gång, bra gjort för att vara jag *stolt*.) Och den rosa ligger på vagnen den "hör till".

Allt för mig denna gång.