Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamin
Sitter och velar fram och tillbaka om jag ska beställa en Rebozo eller inte.. De är ju rea och dom är ju så fina.. Nu vill jag veta era erfarenheter, både plus och minus... :wink:
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag skulle önska att jag gillade dem, för de är ju så snygga, men jag tyckte inte om min, det kändes syntetisk och luddig på nåt sätt. Alldeles för sladdrig för min smak.
Användarens profilbild
Av schmut
jag har 5 rebozos i min ägo och ingen är den andra lik. om man räknar det som positivt eller negativt beror ju på hur man är som person...

min make anser dock att hans ringrebozo är den bästa sjalen som gjorts.
Användarens profilbild
Av amöba
Har aldrig provat rebozo som långsjal, men är väldigt nöjd med min rebozoringsjal. Den är lätt, smidig och framför allt mycket enkel att justera.
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag gillar min! Den är 4,4 m och är super både till dubbeltX och omslutetX på ryggen. Den är jätteskön, och så blev jag ju så förälskad i färgerna!!!
Användarens profilbild
Av exiteme
Jag älskar mina rebozos. Har 4 st just nu. Svala, tunna och lätta. Bär Zack mest med sele nu, så de ligger mest och dammar. Har en sprillans ny turkos under säljes! ;-)
Användarens profilbild
Av sonja
jag har en turkos som jag tycker väldigt mycket om, det är ingen syntetkänsla alls. jag ahr bestält en till nu på rean, och jag har ingen aning om vad jag kommer få i brevlådan! det återstår att se :-)

den jag har tycker jag som sagt väldigt mycket om iaf, bär jättemycket i den! har skrivit ganska utförligt vad jag tycker under sjalrecensioner. ta en titt förbi där ;-)
Användarens profilbild
Av elinbar
sonja skrev:har skrivit ganska utförligt vad jag tycker under sjalrecensioner. ta en titt förbi där ;-)
jag hittar inte "sjalrecensioner" :oops: var finns de?
Av eamane
elinbar skrev:
sonja skrev:har skrivit ganska utförligt vad jag tycker under sjalrecensioner. ta en titt förbi där ;-)
jag hittar inte "sjalrecensioner" :oops: var finns de?
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=1783 Jag har gillat min med, gillar än men nu är den till salu i alla fall, den snyggingen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?