Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
mist skrev:Du har köpt en siden ellips, den blå. Right?
Oj, oj, oj, det är ju nästan svimningsläge i så fall. Min drömsjal alla kategorier. :shock:
Nej, jag har bara en ellips på G, och den är svart och i bomull. Men jag skulle ju inte tacka nej till den blå sidenellipsen direkt :love:
Det här är en indio (surprise!!) som är köpt från Österrike :lol:
Användarens profilbild
Av Ezder
Jag väntar också på paket!!!

Men lär få vänta ett tag, har precis vunnit auktion, och det är påsk, och långt från Tyskland. :(
Användarens profilbild
Av Ezder
Jag vill inte vänta! Jag vill ha den nu!

Räknade lite, dock, på bankdagar och leverans, och jag lär nog få vänta i närmare två veckor, minst. :(
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag vill också ha ett paket på G! Jag skulle bara vänta in lönen i slutet av mars och sen beställa en grön gås, men dagen innan så visade det sig att det blir en extremt dålig månad ekonomiskt och alla köp överhuvudtaget måste ställas in... :hopmad: Nu får vi snååååla och bara köpa billigaste billigaste maten och inget annat, och tom sälja prylar på blocket för att få ihop det sista veckan. *suck*

Men jag har nedräkning till den 20:e kan jag lugnt säga! Då blir det sjalköp, punkt slut! :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och nu kan jag sluta vänta på svarta ellipsen 8)
Den kom med vanliga posten :hellu:
Av Löv
mari_tres skrev:Och nu kan jag sluta vänta på svarta ellipsen 8)
Men var är bilderna? :nono: Gör din plikt - fram med kameran!! :app:
Av sjaltokan
lena_l skrev: Men var är bilderna? :nono: Gör din plikt - fram med kameran!! :app:
Precis.. :app:
Av Jinxan
lena_l skrev:
mari_tres skrev:Och nu kan jag sluta vänta på svarta ellipsen 8)
Men var är bilderna? :nono: Gör din plikt - fram med kameran!! :app:
:iagree:
Nu genast tack :this:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har ju varit och träffat sjalbarnare så jag har varken fotat eller sjalbarnat på hela em :wink: och just nu så har själva sjalbarnet somnat dessutom! :shock:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Jag har ju varit och träffat sjalbarnare så jag har varken fotat eller sjalbarnat på hela em :wink: och just nu så har själva sjalbarnet somnat dessutom! :shock:
Gå genast och väck sjalbarnet :this: ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?