Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamin
Gillade också mittenbilden men slutresultatet var riktigt snyggt också :tumup:
Användarens profilbild
Av sarahlc
snyggt! :tumup:

jag blev också helt förälskad i mellansteget... :love: :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
ojojoj :love: snyggt!!!
e det det som min ergo väntar på?
Användarens profilbild
Av Itis
Tjusigt!!
Användarens profilbild
Av Fenomena
Oj, vad fint! Efter att ha sett dessa bilder har jag återigen blivit inspirerad till att färga min didy Lars-Björn (okänd härkomst). Det var ju därför jag köpte den. Och för att min man skulle ha den. 8)

Bild

Om ni skulle gissa, tror ni att den den blir som ryggan eller mer som huvudstödet? Jag vill inte att den ska bli mintgrön. :)

Helst vill jag att den ska bli mörkt turkos/petrolblå, men jag vet inte om jag vågar blanda nyanser.
Användarens profilbild
Av Stark
Fru Fenomena skrev:Oj, vad fint! Efter att ha sett dessa bilder har jag återigen blivit inspirerad till att färga min didy Lars-Björn (okänd härkomst). Det var ju därför jag köpte den. Och för att min man skulle ha den. 8)

Bild

Om ni skulle gissa, tror ni att den den blir som ryggan eller mer som huvudstödet? Jag vill inte att den ska bli mintgrön. :)

Helst vill jag att den ska bli mörkt turkos/petrolblå, men jag vet inte om jag vågar blanda nyanser.
Kolla om inte Nitor har någon kundtjänst som du kan maila bilden till och fråga hur du ska få till "rätt" färg. De ska vara super på sådana frågor.
Användarens profilbild
Av Fenomena
Cilia skrev:
Fru Fenomena skrev:Oj, vad fint! Efter att ha sett dessa bilder har jag återigen blivit inspirerad till att färga min didy Lars-Björn (okänd härkomst). Det var ju därför jag köpte den. Och för att min man skulle ha den. 8)

Bild

Kolla om inte Nitor har någon kundtjänst som du kan maila bilden till och fråga hur du ska få till "rätt" färg. De ska vara super på sådana frågor.
Bra idé, tack!
Användarens profilbild
Av Annika80
acand skrev:Jag gjorde det!
Ursprungligen så såg allt ut så här:
Bild

När jag avfärgat så såg det ut så här:
Bild

Slutresultatet blev så här, färgat med Nitor turkos:
Bild

Jag var helt på det klara med att selen inte skulle bli samma färg som ryggsäcken. Ingenting hände med band eller spännen, inte heller med sömmar eller dragkedjor.
Jag är jättenöjd med färgerna, betydligt mer min stil. Det var egentligen inte något fel på ursprunget heller, men jag vill ha färg!
ÅH!!!! redan när de bara var avfärgade var selen grymt snygg! militärgrön. Och nu turkos :shock: :heart: , kanske man skulle prova det själv, fast min är camelfärgad från start.
Åh nu har jag bestämt mig Ergon ska färgas :D , men vet inte vilken färg bara? Turkos är ju underbar, men har ju en turkos gås, kanske rooosa, men tänk om man tröttnar på det? Och då minskar väl chansen med 1000% att sambon ska ens se åt selen. Eller lila? Vad tycker ni?

Bild
Senast redigerad av Annika80 den fre jul 27, 2007 15:30, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av acand

Bild

Om man jämför sjalen med ryggsäcken före färgning, så skulle jag tro att den blir något ljusare + något mörkare än den efter färgning.
Användarens profilbild
Av Fryle
Annika80 skrev:Åh nu har jag bestämt mig Ergon ska färgas :D , men vet inte vilken färg bara? Turkos är ju underbar, men har ju en turkos gås, kanske rooosa, men tänk om man tröttnar på det? Och då minskar väl chansen med 1000% att sambon ska ens se åt selen. Eller lila? Vad tycker ni?

Bild
Jag röstar för mandarin eller kanel (från camel till kanel...)
Användarens profilbild
Av Yonez
jag har blandat färger någon gång, men var så länge sen så kommer inte ihåg vilka jag blandade eller hur resultatet blev, men har för mig att det blev bra :whut: (nu känner jag att jag verkligen var till mycket hjälp :lol: )
Användarens profilbild
Av Bina
:shock: WOW vad snygg selen är när den är avfärgad!
Användarens profilbild
Av Vida
Annika80 skrev:Åh nu har jag bestämt mig Ergon ska färgas :D , men vet inte vilken färg bara? Turkos är ju underbar, men har ju en turkos gås, kanske rooosa, men tänk om man tröttnar på det? Och då minskar väl chansen med 1000% att sambon ska ens se åt selen. Eller lila? Vad tycker ni?

Bild
LILA!!!! Nitors Lila är helt UNDERBAR!!! *me love!*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?