Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Nu har jag fått hem regnbågen..jättefin är den & Noomi blev eld & lågor när jag öppnade paketet & hon såg vad det var! - Åka dej, mamma! Var uppmaningen jag fick så det var bara snällt att lyda :loving: Lite konstig knytning blev det :hide: Men med tanke på att det bara var den tredje gången jag bar på ryggen så var det helt ok tycker jag. Ni får vrida på huvudet & ignorera den sunkiga mamman..beundra sjalen & det lyckliga barnet istället :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Asia
:love:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Visst är den fiiin :love: Noomi tjatade ända tills hon somnade - Åka mamma ute, pappa! - Ja, imorgon får du åka mer i sjalen, svarade pappa. - Sal ja åka..nu! - Nej, nu ska du sova. - Åka sal mollon mamma? *pappa hade lite svårt att natta ikväll* :fnissa:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Har ni förresten några bra länkar/ bilder på andra ryggknytsvarianter? Jag slipper gärna knuten på magen :roll: *för lat för att leta själv* 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Shuna76 skrev:Visst är den fiiin :love: Noomi tjatade ända tills hon somnade - Åka mamma ute, pappa! - Ja, imorgon får du åka mer i sjalen, svarade pappa. - Sal ja åka..nu! - Nej, nu ska du sova. - Åka sal mollon mamma? *pappa hade lite svårt att natta ikväll* :fnissa:
:loving: :heart:
Användarens profilbild
Av idun83
Jätte fina :loving:

Finns instruktion på tibetanskt på forumets startsida har jag för mig :hmm:

Men kan man avsluta omslutet med Tibetanskt? I så fall show me how :D
Av sjaltokan
Jag gör aldrig knut över bröstet när jag knyter omslutet på ryggen och här har jag knutit fram oftast stoppar jag bara in ändarna.

Bild
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?