Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Nu ska jag fråga en sak till er som provat olika zaror.
Jag har en curry men har provat andra zaror, dom andra är tunnare än min curry.
Vad kan det bero på?
Dom var iofs inte ens tvättade, dom kanske blir som min då?
Har ni märkt av att dom är olika? Är dom olika eller beror det på tvätt, strykning m.m? :hmm:
Användarens profilbild
Av amani
katha skrev:Nu ska jag fråga en sak till er som provat olika zaror.
Jag har en curry men har provat andra zaror, dom andra är tunnare än min curry.
Vad kan det bero på?
Dom var iofs inte ens tvättade, dom kanske blir som min då?
Har ni märkt av att dom är olika? Är dom olika eller beror det på tvätt, strykning m.m? :hmm:
Nu hann jag ju inte ha min fresh så länge(den var ej använd mkt innan köp heller) innan jag bytte till en ny curry-som jag tvättat och strykt 1 gång och om jag kommer ihåg rätt så var det ingen stor skillnad på de 2 :hmm:
Användarens profilbild
Av hcvc
Har provat två Candy och en original. De har varit likadana, men har man inte strukit dem har de varit mycket sämre.

Jade, är det samma sjal som Zara fast mindre mönster på andra hållet?
Användarens profilbild
Av mari_tres
hcvc skrev:Har provat två Candy och en original. De har varit likadana, men har man inte strukit dem har de varit mycket sämre.

Jade, är det samma sjal som Zara fast mindre mönster på andra hållet?
Ja, den som liknar indion :lol:
Användarens profilbild
Av Scharlott
hcvc skrev:Jade, är det samma sjal som Zara fast mindre mönster på andra hållet?
Jajamensan 8)

Klistrar in en närbild på Jade och Zara så du kan jämföra dem.
Bild
Användarens profilbild
Av hcvc
mari_tres skrev:Ja, den som liknar indion :lol:
Ja, särskilt den som är ljusblå med vitt mönster är väldigt lik en Indio. Men de är ju inte så lika i egenskaperna/ kvalitet/ känsla, så det är ju bra att båda finns :tumup: .
Användarens profilbild
Av katha
hcvc skrev:
mari_tres skrev:Ja, den som liknar indion :lol:
Ja, särskilt den som är ljusblå med vitt mönster är väldigt lik en Indio. Men de är ju inte så lika i egenskaperna/ kvalitet/ känsla, så det är ju bra att båda finns :tumup: .
Jag trodde att dom var väldigt lika?! :siishah:
Vad är det som skiljer? :hmm:
Jag tänkte införskaffa en indio nu men jag är nöjd med zara men jag blev fundersam när jag märkte att min var tjockare än casamias (natur,fresh,earth).
Kan det tänkas att den blev för varmt tvättad (60 grader) av förra ägaren? Men hon sa att hon tvättat enligt anvisning.
Det är ju inte så att den är tjock för jämfört med andra sjalar som wellen tex så är den i ungefär samma tjocklek. :hmm:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag tänkte bara säga att jag inte tänker underhålla Zara-listan längre eftersom jag tittar in så sällan numera och vi börjar bli väldigt många. Om det finns intresse för att fortsätta listan så kan förslagsvis någon starta en ny tråd med den kopierade listan så att var och en kan lägga in sig själv, allt eftersom.
Tack och hej - leverpastej! :wink:
Användarens profilbild
Av hcvc
smedsboemma skrev:Jag tänkte bara säga att jag inte tänker underhålla Zara-listan längre eftersom jag tittar in så sällan numera och vi börjar bli väldigt många. Om det finns intresse för att fortsätta listan så kan förslagsvis någon starta en ny tråd med den kopierade listan så att var och en kan lägga in sig själv, allt eftersom.
Men du kanske skriver i den tråden någon gång även om du inte sköter heltidsjobbet med listan?
Användarens profilbild
Av snisk
smedsboemma skrev:Jag tänkte bara säga att jag inte tänker underhålla Zara-listan längre eftersom jag tittar in så sällan numera och vi börjar bli väldigt många. Om det finns intresse för att fortsätta listan så kan förslagsvis någon starta en ny tråd med den kopierade listan så att var och en kan lägga in sig själv, allt eftersom.
Eloge till dig som har fixat så bra m listan!! :app:
Användarens profilbild
Av hcvc
katha skrev:Vad är det som skiljer?
Indio är glesare vävd än Zara. Zaran är mer elastisk och lenare. Indio är bredare än smala Zara och smalare än EV. Blir ju lite olika känsla också i och med fållar respektive inte. Och olka långa avsmalnande ändar. Svårt att peka exakt på vad som skiljer :hmm: . Sedan har jag ju bara erfarenhet av en sprillans Indio respektive ett provknyt med en som var rätt olik den jag har. Men inte är de så väldigt lika, eller vad säger ni andra? Fast Zara och Indio är ju mer lika än vad någon av dem är lik en Wellen eller en korskypertvävd.
Användarens profilbild
Av mammagumman
Krumelurmamman skrev:
Eloge till dig som har fixat så bra m listan!! :app:
:iagree: Är den flyttad till ny tråd redan?
Användarens profilbild
Av hcvc
Har startat ny Zara-tråd, för hjärndöda meningsutbyten om Zara, flytvästar och annat. Jag har ej flyttat med listan. Börjar vi kanske bli så många, så att det inte behövs längre? Eller kan någon som är intresserad flytta med den.
Användarens profilbild
Av Scharlott
hcvc skrev:Har startat ny Zara-tråd, för hjärndöda meningsutbyten om Zara, flytvästar och annat. Jag har ej flyttat med listan. Börjar vi kanske bli så många, så att det inte behövs längre? Eller kan någon som är intresserad flytta med den.
:vågen: Härligt med en ny Zaratråd! http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=130089

Välkommen dit alla Zara-fans 8)
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?