Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Jag litar inte helt på min skoltyska måste jag erkänna :roll: så jag använde mig av googles översättninstjänst när jag spanade in sjalar på tyska e-bay. Det blev ju komiskt översatt på många ställen, men bäst var nog att programmet envisades med att översätta tragetuch/sjal med "trasa". "Denna vackra trasa.." eller "Se våra andra erbjudanden om trasa..". Måste vara världens dyraste trasor som säljs på e-bay... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Bina
:rofl:
Användarens profilbild
Av Ezder
:Hahaa: :app: :Hahaa:

Jo, själv köpte jag precis en trasa för tusen spänn... Borde jag känna mig lurad? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av hcvc
"Jasså, vad säger du? Har ditt barn ett stort närhetsbehov och du har aldrig händerna fria till annat? Har du provat trasa?"
Av Löv
hcvc skrev:"Jasså, vad säger du? Har ditt barn ett stort närhetsbehov och du har aldrig händerna fria till annat? Har du provat trasa?"
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av thanisa
hcvc skrev:"Jasså, vad säger du? Har ditt barn ett stort närhetsbehov och du har aldrig händerna fria till annat? Har du provat trasa?"
Ska trasan då vara doppad i eter? Kanske skulle funka.
Av Jinxan
thanisa skrev:
Ska trasan då vara doppad i eter? Kanske skulle funka.
Användarens profilbild
Av zero.sara

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?