Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har en zara curry som jag tycker mycket om men efter att ha provat casamias zaror har jag insett att hennes är tunnare än min curry, varför? (hon har fresh,natur och earth)
Är det så att curry är tjockare än andra? Men den är mjukare... :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kan nog även bero på hur de är tvättade, och om de är manglade, strykta, flätade, hur mycket de är använda...
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:Kan nog även bero på hur de är tvättade, och om de är manglade, strykta, flätade, hur mycket de är använda...
:Hahaa: Jag måste bara gapskratta för min sjal är använd, tvättad, struken, flätad m.m. och hennes sjalar är inget, bara burna i sporadiskt... :rofl:
Min är nästan dubbelt så tjock i trådarna som hennes men det kanske är bra? Är det fler som upplevt samma, jag menar det finns ju faktiskt några som både ha två och tre stycken här inne... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:
mari_tres skrev:Kan nog även bero på hur de är tvättade, och om de är manglade, strykta, flätade, hur mycket de är använda...
:Hahaa: Jag måste bara gapskratta för min sjal är använd, tvättad, struken, flätad m.m. och hennes sjalar är inget, bara burna i sporadiskt... :rofl:
Min är nästan dubbelt så tjock i trådarna som hennes men det kanske är bra? Är det fler som upplevt samma, jag menar det finns ju faktiskt några som både ha två och tre stycken här inne... :roll: :wink:
:lol: Aha, är det så det är :hellu:

Testa att fråga i Zara-tråden vetja!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag hade en otvättad Wellen en gång och den kändes mkt tunnare än andra Wellen jag haft så det kan nog mycket väl spela in rätt så mycket!
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag svarar här också, fast jag svarade i Zara-tråden nyss. Min curry är inte alls tjockare än min färgade original. De är precis lika tycker jag. Konstigt att det är så stor skillnad på dina?!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?