Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Vilken sjal tycker du är bäst att bära i då solen steker på sommaren? Vilken avlastar bäst & är lagom sval enligt DIG?
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Det har jag också funderat på. Vill ha något i sommar men Joar kan knappast räkna som ett mindre barn. Han väger ju elva kg redan nu.
Av sjaltokan
Till större barn sele de varmaste dagarna, men svensk sommar är ju.. ja... inte bara varma dagar.. :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Gauzen är bra, men jag hade nog mest en Ellaroo Aloe då det var som varmast om jag inte minns helt fel.
Användarens profilbild
Av noranora
Jag har en gauze och den är förvisso sval, mjuk, tunn ... MEN jag tycker att den inte är alls så skön att bära i nu när hon väger 10 kg. Det lutar åt att jag bär i mei tai när det är varmt ute. Tror jag. Ska bli kul att se vad andra svarar så kanske jag med får ett tips :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Gås till en liten en. Sele till en större en. :tumup:
Användarens profilbild
Av hcvc
Om bra avlastning är ett måste tycker jag att Zara eller Wellen är bra sommaralternativ för sjalandet. Blir det supervarmt tycker jag nog att det får blir vagnen. Även om det finns grader i helvetet (sjal - tunn sjal - MT - sele) så är det ändå helvetet...
Senast redigerad av hcvc den lör apr 04, 2009 20:15, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Jag tycker också att zara funkar i värmen, i allafall så varmt som det nu blir i sverige.
Användarens profilbild
Av annikar
Isanna skrev:Gås till en liten en. Sele till en större en. :tumup:
Instämmer. Fast om man inte bär längre stunder gillar jag gås även till större barn. Jag bar Samuel, då 2.5 typ 20-30 minuter åt gången utan problem.
Användarens profilbild
Av Sarai
Jag gillar tunn Hoppe bäst av de jag har prövat. Stadig och relativt sval. Jag upplevde gåsen som lösare, men lite tunnare och valde avlastningen. Bali Baby någonting har också en sommarsjal som jag provade lite snabbt hos Eden Baby. Den var väldigt skön, men jag gillar verkligen inte färgerna.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag gillar tunna hoppe för den är tunn och avlastar bra, gauze och WBB avlastar inte riktigt lika bra för min del även om de är snygga :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?