Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I en vacker, fin färgglad, mysig mjuk (tror jag) sjal!!! :love: En girasol....... Men den verkar inte finnas någonstans mer än på ett ställe i usa, och då blir det väl tull och grejor väl? :hmm: Plus att jag tror den är för kort..... Vad jobbigt det blev, jag har varken råd eller möjlighet, jag önskar jag vore rik och mäktig och kunde köpa vad jag ville! Det vore en fin sista sjal... :sad:

Ni som beställt från USA hur är det med tullen? :hmm:

Bild

:love:
Senast redigerad av Hannah83 den fre apr 10, 2009 19:53, redigerad totalt 2 gång.
Av anna m
anna m skrev:Jag har klarat mig från tull och frakten har varit överkomlig. Vilken sjal och hur mycket?
Min nino som jag har i avataren kommer från usa och den gick på 730 kr alltsomallt.
Användarens profilbild
Av Hannah83
anna m skrev:Jag har klarat mig från tull och frakten har varit överkomlig. Vilken sjal och hur mycket?
Tullfritt låter bra. Tror tyvärr den är aaaalldeles för kort. :roll: Vet inte hur mycket, törs inte kolla. :lol:
Av sjaltokan
Hannah83 skrev:
thowida skrev::mitvit:
(=nyfiken thowida)

:tji: Jag fick inte veta vad du beställt! :Hahaa: (Skojar bara...) :hide: Ska springa och hitta bild!
:hide:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?