Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av puh
Idén till denna hade jag för mig att jag fått härifrån, men hittar inte inlägget nu :hmm: Idén har legat och grott i bakhuvudet i några veckor och i helgen blev det av :D

Det är ett ytterfodral till en papperspåse. När den är full med tidningar är det bara att lyfta ut papperskassen och traska iväg till återvinningen. I med en ny tom kasse och börja samla igen!

I min inspirationstråd hade X bara sytt som en tub, men jag passade på att produktutveckla lite :D
- Ihopsydd i botten för att slippa vika in kanterna
- Breda nedvikta fållade kanter för att slippa se i alla fall översta kanten på papperskassen
- En stickning heter det så? längst upp med en ståltråd inträdd för att få den stadig
- Kompletterade till slut med en ståltråd ytterst i nedvikningen för att den skulle stanna på plats - KLART!

Bild
Av Britt
Bra mycket tjusigare än min ståltrådskorg. :D

Hurra för dig :vågen:
Användarens profilbild
Av amöba
Vilken bra idé och snygg lösning!
Av puh
naimiez skrev::tumup: Vi har den här, ESTETISK IKEA vid öppna spisen för det vi bränner.....skall nog sy en som din för det vi skall släpa iväg. :tumup:

Bild
Den var jättefin! :D
Användarens profilbild
Av Kotten
Så fint. Det var ju en toppenidé! :tumup:
Senast redigerad av Kotten den tor apr 09, 2009 21:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av lotti
mycket snygg....får nog bli en här oxå!!! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?