[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7248836
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Slakta sjal för att sy sele... *moraliskt stöd önskas* - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Dorotea skrev:
Keke skrev:Tassar och har ågren för samma sak, klippa i den fina hoppen :cry: Tänk om det blir misslyckat :shock:
:this: Självklart syr man en testversion först!!! Annars är det nästintill mordförsök :purskis:
Jo men.... jag har ju sytt en innan, är lika nervös för det :| vad ska du sy för ngn, har du ngt mönster eller hittepå?
Jag "offrade" en Inka och så sydde Knyttet & K en underbar MT :heart: av den till mig - den är såååå fin och jag har inte ångrat mig en sekund. Den vackra Inkan används nu så gott som varje dag, och den är lika fin som MT/sele som den är som sjal - så jag säger: :klippasiglite: :klippasiglite: :klippasiglite:
Dorotea skrev:Jag gjorde en superduperbra MT av min första hoppe montreal :heart: men MT är inte min grej heller så jag bytte tillbaks till en sjal. :floet2: : puh, ordningen återställd: Men det var jättekul att sy av en sjal och den blev så fiiin :love: och skön och avlastande på alla sätt och vis.

:iagree: måste bara säga det :-)
Apelsin skrev:
thanisa skrev:Jag vill nog först veta vad du tänkt dig klippa i för att kunna ge dig stöd.
en inka
Vilken typ av inka? lemony eller gold? Hur ser det gula fältet ut?
Bild
guld till vänster och lemony till höger. En inka lemony slaktar man inte!
mari_tres skrev:
Dorotea skrev:
thanisa skrev:guld till vänster och lemony till höger. En inka lemony slaktar man inte!
Ojdå! :shock: Varför? :hide:
Tror nog inte att det finns så många av dem kvar, det är väl den gamla modellen va? :hmm:
Ja det är den gamla modellen och tillverkas inte längre. Den tycker jag är finare än den som finns att köpa nu.
Dorotea skrev:
thanisa skrev:Vilken sorts inka är det du har?
Den ligger i bilen, ska gå och kolla. Men jag tror att det är den gamla. :mitvit: Vaddå, är de eftertraktade?
De är mer eftertraktade än den som finns nu men egentligen har jag ingen koll på det. Det får man väl bättre koll på på the babywearer eller så.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?