Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av idamlolsson
Jag håller på att försöka bleka vita virkade dukar av bomullsgarn (hoppas jag), eftersom en del av dem är gamla och missfärgade och brunaktiga. Men vad ska man använda för proportioner av klorin egentligen? Och hur länge ska de ligga i det? Är det bara att ösa på mer om de inte blir så vita som jag vill först?
Nu gör jag bara lite tester, så de är i en metallbunke (knappt 10 liter tror jag). Men senare är det större mängder som ska blekas, så då blir det i badkar.

Jag vet ju att det finns folk som har blekt sjalar här, så ni kanske har lite tips :D
Användarens profilbild
Av ellla
Då jaghar blekt med klorin har jag bara pytsatt på. det finns säkert nån bra tumregel, men jag tyckte att "bara det luktar badhus så..." Däremot vet jag att mormor blekte, eller tog bort det gulnade snarare, genom att låta dukarna ligga i mjölk över natten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?