Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kalinka
Jag är på gång att impulsbeställa en Kozy MT och funderar lite på storleken. Finns det någon anledning att köpa den större storleken? Jag är 160 cm, min man 182 cm och vi är normalbyggda båda två.

Vad jag förstår kan man vända på den så att man får den helsvart om man vill ha det mönstrade tyget inåt?
Användarens profilbild
Av diddeldi
ni klarar er nog på standardlängden, men om ni väljer xl så kan ni knyta ett extra varv runt midjan. många tycker att det ger bättre avlastning att knyta ett extra varv medan andra föredrar att ha så korta band som möjligt.

det stämmer att det går att välja sida, mönstrad eller enfärgad.
Av Kalinka
OK. Tack! Vi har en rätt akut bärsituation här hemma. En 1-åring i gnäll- och utvecklingsfas och inget annat att bära i än en Looma Sino. Tror jag slår till på standardmodellen. Tyckte alltid att ändarna blev för långa på Sinon.
Användarens profilbild
Av hcvc
Du kanske redan har köpt men jag är lite drygt 1,80 och smal och tyckte att standard var för kort. När jag bar i den på mage räckte inte axelbanden för att köra en tvist på barnets rumpa och runt och knyta bak och jag tror det var därför avlastningen inte blev så bra. Men smaken är ju som bekant som baken.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?