Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag lite tid över och tänkte sy en barn/dock Mei Tai som min 4,5-åring kan ha till sina dockor. Har sett såna här på forumet tidigare och tar tacksamt emot tips, råd, foton, länkar och annat... :notes:
Senast redigerad av mammagumman den mån apr 06, 2009 12:26, redigerad totalt 2 gång.
Superfin! :love:

Nu blev jag sugen på att sy en mt till Alice, som är likadan som den jag just sytt till mig själv. Har du några tips? Nåt speciellt som jag skall tänka på?
Jag tyckte det var himla enkelt faktiskt och så himla charmigt när storasyster kärleksfullt bär runt på sin docka. Även om det inte blir sådär jättelånga stunder. Det enda jag tror du behöver tänka på är att dockan inte väger som en bebis vilket betyder att man behöver vaddera och förstärka så mycket, det funkar jättebra ändå. Sen gjorde jag banden som går runt midjan lite bredare än dom som går över axlarna mer för att det inte finns så mycket axlar att vila på.

Lycka till! Ser fram emot bild! :D
Senast redigerad av mammagumman den tis apr 07, 2009 19:30, redigerad totalt 1 gånger.
mammagumman skrev:Jag tyckte det var himla enkelt faktiskt och så himla charmigt när storasyster kärleksfullt bär runt på sin docka. Även om det inte blir sådär jättelånga stunder. Det enda jag tror du behöver tänka på är att dockan inte väger som en bebis vilket betyder att man behöver vaddera och förstärka så mycket, det funkar jättebra ändå. Sen gjorde jag banden som går runt midjan lite bredare än dom som går över axlarna mer för att det inte finns så mycket axlar att vila på.

Lycka till! Ser fram emot bild! :D
Ja, jag tänkte nog inte vaddera alls, utan göra enklast möjliga bara.

B ild kommer säkert, om jag bara får tummen ur! :tumup:
WOW :siishah: Jag trodde det inspirationsbild du hittat på nätet först, å då tänkte jag att en sån skulle jag också vilja köpa....

Men det var ju helt fantastiskt fin. :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?