Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av kompis
Hej allihopa!

Jag är sprillans ny här på forumet! Jag har inte ens några egna barn än... brukar dock sno mina syskonbarn så ofta jag kan.

Däremot har jag 2 vuxna hundar och skall nu på söndag hämta en ny liten valp! När jag förssökte lura ut hur det praktiskt skall gå till att motionera 2 vuxna hundar i skog och mark, och samtidigt ha med den lille som nu väger cirka 4 kg, kom jag att tänka på att en sjal vore ju toppen! Nu behöver jag eran hjälp med vilken sort jag skall köpa. Han kommer ju inte att sitta med dinglande ben utan att ha benen inuti antingen liggandes eller sittandes. Jag känner mig säkrast att bära honom på magen så att jag kan stoppa honom om han testar att försöka hoppa ur. Hoppas på eran hjälp med tips och trix! Hälsn Jenny-stolt matte till "Dito"
Av kompis
Hej! Vilken service!!! Tack för svaret, jag skall genast fixa en! Sen skall jag bara valpsäkra lägenheten oxå..... Mycket nu, men det skall bli jättekul! Tack igen, hälsn Jenny
Användarens profilbild
Av korell
jag har också burit katt i ringsjal här hemma. Så välj en ringsjal i stadigt tyg skulle jag säga :D
Av kompis
Ringsjal får det bli! Tack tusen för era svar! Hälsn Jenny
Användarens profilbild
Av mammahappy
Glöm inte att posta bilder sedan på när du bär den lilla valpen i sjalen!
Det vill vi gärna se!!! :lol:
Användarens profilbild
Av vovvemor
Det enda är väl att det blir lite tnugt att bära i ringsjal hur länge som helst eftersom att det belastar snett... men jag antar att valpisen kommer att få springa runt i sin egen takt mycket av tiden och mest slippa transportsträckorna? När min yngsta hund var valp vägde han iofs betydligt mer i början, men jag bar honom i en ryggsäck som jag hade på magen, det gick bra... Men jag håller med de andra, ringsjal är nog enklast om man vill bära i sjal. :D
Av kompis
Hej allihopa!

Jag tänkte precis det att när det blir svårt att ta sig fram när man är liten och när man behöver vila så åker man ett tag... men egentligen är inte det mitt ansvar att bära honom...! Jag har nämligen hans pappa som ju självklart borde bära honom själv... :) !

Det blir nästa projekt att lura ut hur den ensamstående fadern skall lära sig att ta sitt ansvar.

Bilder skickas så fort vi har koll på alla lägen igen! Tusen tackar så länge :!:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?