Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Tja, det borde ju ge ngn lila variant, antagligen ljusare lila, men exakt vilken färgton det vet jag inte (blått + rött = lila)
Av sjaltokan
Dorislina skrev:
thowida skrev:Vad ska du färga??
Jag vet inte säkert mer än att jag har en väska som är röd som behöver en uppfräschning. Sen funderar jag på hur min röda Zara skulle kunna bli lila. :oops: Fast där är jag kluven för jag älskar den som den är också. Men jag vill ju ha en lila också. Och jag har ju inte råd med en till. Definitivt inte nu när vi måste köpa nya sommardäck och fälgar eftersom jag är så klantig så jag körde sönder två av dom. Suck! :roll:
Det låter som ett kul projekt.. måste den vara lila lila? Annars kan jag tänka mig att typ blå/lila blir snyggt också t.ex. färga med bläckblå?
Av sjaltokan
Denna är ju färgad i bläckblå den var vit från början

Bild

Gillar den blå för den blev varmt blå om nu blå kan vara varm? :hmm:
Av Tiaramoll
Jag har också funderat på hur man ska kunna få fram en lila zara som är 70 cm bred.
Jag var också inne på att färga en Zara EV Red, fast med lila färger från Dylon.
http://www.dylon.co.uk/colours.html
Blanda ut intense violet med lite french violet skulle nog bli super.

Eller så ska man försöka förstärka färgen i en Zara EV lavendel. Äsch jag vet inte, äger varken Red eller Lavendel. Drömma går ju...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?