- tor apr 02, 2009 12:17
Wellen hakar i tycker jag på ett annat sätt. Stabiliteten är väl ingefär likvärdig, iaf av de jag har haft. Just nu har jag bara en Wellen kvar att jämföra med och den är så ingosad så det är svårt att föreställa sig att den någonsin varit annat 
En sak jag har märkt är att de enfärgade (som jag har haft, en rubin och en smaragd) har varit lite otympligare än de som är tvåfärgade. Men det kan ju vara just bara de exemplaren!
hcvc skrev:Hmmm, nu var jag in där och tittade igen... Scilla-bilden här var ju helt omöjlig att motstå, suck! Ni Indio-kännare - hur är en Indio att gå in? Wellen var ju helt hopplöst och Stork också rätt tuff, om än bättre än Wellen, Zara gick hyfsat snabbt, tycker jag. Någon som kan jämföra någon av dessa med Indio vad gäller att få dem ingosade/ hur de är fabriksnya? Och stabilitet Indio jämfört med Wellen? Wellen känns ju väldigt bra till lite större barn tycker jag, bättre än Stork och Wellen. Som sagt, dreggel...Jag har aldrig kännt nåt behov av att gosa in en indio... de är så bra direkt som de är tycker jag

En sak jag har märkt är att de enfärgade (som jag har haft, en rubin och en smaragd) har varit lite otympligare än de som är tvåfärgade. Men det kan ju vara just bara de exemplaren!