Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Härhemma idag fick jag inte till ringsjalen så bra, tror Gabriel är lite liten och jag lite stor :oops: :oops: :oops:

Så idag var jag tvungen att laga mat och testade att bära G "japanskt" (var det japanskt???) i ringisen. Hade ringarna ungefär i höjd med korsryggen (på mig! :roll: ) och så satt G upprätt. Jag fick ju stötta med vänster arm lite, men lyckades laga mat OCH G somnade och verkade gilla läget. Trodde inte det skulle gå alls, men det var ju lätt som en plätt. :D
Användarens profilbild
Av Nova
Bra gjort!
Den varianten måste jag testa också.
Spännande!
Användarens profilbild
Av April
Härligt! Jag vill ju se bild ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Alex
Ja, visst är det kanon! jag bär oxå så en hel del. :D Kalle gillar det!
Senast redigerad av Alex den tis okt 04, 2005 08:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av miriel
Sara med 98+02+05 skrev:Härhemma idag fick jag inte till ringsjalen så bra, tror Gabriel är lite liten och jag lite stor :oops: :oops: :oops:

Så idag var jag tvungen att laga mat och testade att bära G "japanskt" (var det japanskt???) i ringisen. Hade ringarna ungefär i höjd med korsryggen (på mig! :roll: ) och så satt G upprätt. Jag fick ju stötta med vänster arm lite, men lyckades laga mat OCH G somnade och verkade gilla läget. Trodde inte det skulle gå alls, men det var ju lätt som en plätt. :D
Vi kan väl kalla det "Japanskt", vet inte om det finns något annat namn på det...
.
Visst fungerar det bra att bära så! :D Tycker att det är det bästa sättet att använda en ringsjal. Har ju gjort det enhel del sista tiden...
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag måste ta mod till mig och prova någon dag... Förrestän jag såg att din Gabriel är exakt en månad äldre än min Fredrik! ;) Jag kanske ska vänta en månad till.... :roll:
Användarens profilbild
Av miriel
Snurrfian skrev:Jag måste ta mod till mig och prova någon dag... Förrestän jag såg att din Gabriel är exakt en månad äldre än min Fredrik! ;) Jag kanske ska vänta en månad till.... :roll:
Testa! Jag fick "låna" en sju veckors och provade att bära i ringsjalen både vanligt och "japanskt", det fungerade jättebra!

Såå mysigt med en riktigt liten "groda"... :D

Får du inte till det, försök igen någon annan dag.
Lycka till!
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Hehe min grabb är ingen groda... Han vägrar fullständigt att ha fötterna innanför när jag bär honom mage mot mage i ringsjalen... Får han ha fötterna ut så är han nöjd, ligga i vagga är inte att tänka på...
Användarens profilbild
Av Anna
Testar just nu med Linus och det tycks funka bra. Men han hamnar lite snett, benet på den sidan där sjalen går över axeln hänger liksom lite längre ner och jag lyckas inte justera det utan att hela sjalen sitter obekvämt på andra sidan. Däremot så funkar det riktigt bra att ha honom riktigt snet ti samma position (japansk vagga?) och det känns som en utmärkt amningsställning.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag har som sagt ringarna långt ner på ryggen och breder ut tyget över höger axel ordentligt, och mellan Gs knäveck. Sen viker jag upp tyget på armen över axeln, som med långsjalen. G sitter kanske lite snett, men jag tycker det blir bra om man drar åt sjalen och petar in nederkanten under hans rumpa, så att rumpan blir som i en påse.

Fast nu funkar det också bra att bära vagga som "vanligt". Gabriel ligger och myser (så länge inte huvudet sitter fast då blir han arg :wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?