Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
Jag ville dela med mig av detta till alla sjalbarnare,
läste det på www.alternativ.nu som jag också hänger på endel.
En barnmorska sa till mig en gång:
Barn gråter inte för att man ska ta upp dem. De gråter för att man lagt dem ifrån sig.
Lena
:urule: :loving: :urule:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men åå vilket underbart citat!
Användarens profilbild
Av Mamin
Vad underbart sagt!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Ami
Oj vad fint!
Användarens profilbild
Av sanna73
Tänkvärt :loving:
Användarens profilbild
Av Anva
helt rätt :heart:
Av Hemmamamman
Oj, nu fick jag tårar i ögonen, men gud va fint!
Användarens profilbild
Av Helena
Säkert helt sant, men jag tycker att det kanske kan bli lite skuldbetyngande att säga så, som att man aldrig får lägga ner sitt barn.
Av eamane
Stämmer nog ganska bra ja
Användarens profilbild
Av Foxan
Jag vill också bidra med en citat - har precis läst den på gravid.se:
människan är det enda djuret som försöker avvänja sin avkomma från närhet direkt efter födseln...
mia
Vist blir man fundersam....
Användarens profilbild
Av Summer
Foxy skrev:Jag vill också bidra med en citat - har precis läst den på gravid.se:
människan är det enda djuret som försöker avvänja sin avkomma från närhet direkt efter födseln...
mia
Men alltså dom flesta djuren lämnar sina ungar med dom ordnar mat och så. Dom räknar också med att ungarna ska hålla sig där dom blir lämnade och inte låta en massa. Eller så lägger dom sina ägg och ungarna får klara sig själv från början. Även grodor är djur ;)

Sen håller jag med om att förväntningarna på hur barn ska bete sig och hur dom beter sig inte alltid stämmer så bra :D
Användarens profilbild
Av Foxan
Summer skrev: Men alltså dom flesta djuren lämnar sina ungar med dom ordnar mat och så. Dom räknar också med att ungarna ska hålla sig där dom blir lämnade och inte låta en massa. Eller så lägger dom sina ägg och ungarna får klara sig själv från början. Även grodor är djur ;)
Hm, men inte primater... Primater brukar ta hand om sina ungar och fortsätter att göra det läääänge.
Användarens profilbild
Av asa
:urule:
Av Sia
Summer skrev:
Foxy skrev:Jag vill också bidra med en citat - har precis läst den på gravid.se:
mia
Men alltså dom flesta djuren lämnar sina ungar med dom ordnar mat och så. Dom räknar också med att ungarna ska hålla sig där dom blir lämnade och inte låta en massa. Eller så lägger dom sina ägg och ungarna får klara sig själv från början. Även grodor är djur ;)

Sen håller jag med om att förväntningarna på hur barn ska bete sig och hur dom beter sig inte alltid stämmer så bra :D
Tex, Rådjur, harar, kaniner, rävar etc.
men man förstår ju tankesättet..

Tanken med citatet är väl egentligen inte att någon ska få dåligt samvete, utan att nyblivna mammor förstår att det inte är något fel på barnet för att det inte vill ligga ensamt.
Användarens profilbild
Av a-k
Sia skrev:Jag ville dela med mig av detta till alla sjalbarnare,
läste det på www.alternativ.nu som jag också hänger på endel.
En barnmorska sa till mig en gång:
Barn gråter inte för att man ska ta upp dem. De gråter för att man lagt dem ifrån sig.
Lena
:urule: :loving: :urule:

Åhhh hittade denna tråden och bara MÅSTE *puffa* den :D :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?