Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Vem här hade sytt ett par fina jeans till sig själv? De var rätt vida och hade resår nedtill, hon hade även sytt jättefina muddjeans till barnet! Undrar om mönstret hon använde till sig själv är från ottobre? Ett nytt nr? Nån som vet? De var så fina... och jag vill sy jeans till mig själv, med mudd i midjan :wink: och nedtill en låång mud som jag kan stoppa in i mina stövlar till våren...
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
hmm kan det vara så att nån tittat på hennes blogg och lagt in bloggadressen? Känner du henne? Kanske du kan fråga om mönstret? :rodna:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
ÅHH det var dom!! Jättefina! Både dina och lillkillens! :love: Tyckte jag såg en liknande byxa i en ottobre, men köpte inte tidningen... ska nog skicka efter den nu, fanns det andra bra mönster i den? Syr ju aldrig med mönster annars... tycker det blir dåligt jämt då.. :oops:
Försökte skriva en fråga i din blogg förut men det funkade inte... Är jeanstyget från SOS? Är det ganska tunnt eller som "vanligt"?

Tack!
Av Emmiez
vilka fina :love:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Emmamedhunden skrev:ÅHH det var dom!! Jättefina! Både dina och lillkillens! :love: Tyckte jag såg en liknande byxa i en ottobre, men köpte inte tidningen... ska nog skicka efter den nu, fanns det andra bra mönster i den? Syr ju aldrig med mönster annars... tycker det blir dåligt jämt då.. :oops:
Försökte skriva en fråga i din blogg förut men det funkade inte... Är jeanstyget från SOS? Är det ganska tunnt eller som "vanligt"?

Tack!
Vad konstigt att det inte funkade att skriva i bloggen. Hoppas att det bara är något tillfälligt fel! :hmm:

Kul att du gillade mina bralluxer! Jag sliter på dem hårt kan jag berätta... Favvobyxorna. Tyget är en stuv från Ohlssons tyger. Det är ett grovt tyg, som "vanliga" jeans, typ. Har inte sytt något annat från det numret... jo, en tröja som jag gjorde om totalt, så det gills inte. Annars gillar jag Ottobres mönster, passar bra på min kropp :-). Lillkillens byxor är sydda i tyg från Stoff och Stil, det är också normaltjockt. Mönstret kommer från Grue och Strand "sy sejt börnetöj" (fast med danska ö).
Användarens profilbild
Av jazoo
tass
Användarens profilbild
Av rithelo
tass tass
Av lilla trasdockan
Någon som har detta mönster och skulle kunna tänka sej att rita av och skicka till mej för en peng?
Användarens profilbild
Av CAKirre
:hund:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?