Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag röstar för en trikåsjal :heart:
En easyhug (eller tri-cotti) funkar visserligen också men känns inte alls lika stadigt. Vi hade en easyhug då dottern var liten, men den användes bara som komplement och vid snabbärning.

Och välkommen hit! :hello:
Välkommen till Sjalbarn! :hello:

Jag röstar också för trikåsjal, kanske en sino nu när det blir vår och varmare.
Jag hade bara trikåsjal första månaderna, det fungerade super :heart:
annica16 skrev:Tack för hjälpen :D . Nu ska jag bara hitta någon som säljer dessa.
Många av de som säljer finns som annonsörer här på sidan ---->
Och är du intresserad av att köpa begagnat så finns det en begagnatmarknad längre ner här.
Beckah82 skrev:Finns en som säljer billiga nya trikåsjalar på Tradera. de heter Mysak och finns i alla möjliga färger. Jag hade en sån och den var bra.
Beckah82, eller någon annan - Någon synpunkt på hur Mysak är jämfört med Sino, Tricotslen eller Minimundus? T ex i tjocklek, stabilitet, avlastning, kvalitetskänsla? Tricotslen och Minimundus har jag uppfattat som rätt lika, tjockare och varmare och otympligare än, men bättre avlastande och mindre skära-in-i-fläsket än Sino.
hcvc skrev:
Beckah82 skrev:Finns en som säljer billiga nya trikåsjalar på Tradera. de heter Mysak och finns i alla möjliga färger. Jag hade en sån och den var bra.
Beckah82, eller någon annan - Någon synpunkt på hur Mysak är jämfört med Sino, Tricotslen eller Minimundus? T ex i tjocklek, stabilitet, avlastning, kvalitetskänsla? Tricotslen och Minimundus har jag uppfattat som rätt lika, tjockare och varmare och otympligare än, men bättre avlastande och mindre skära-in-i-fläsket än Sino.
Om man läser det här http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php? ... &sk=t&sd=a så får jag en känsla av att den är rätt så tunn.
mari_tres skrev:Om man läser det här http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php? ... &sk=t&sd=a så får jag en känsla av att den är rätt så tunn.
Tack! Är en del som väntar barn som vill ha tips om trikåsjal och eftersom man kanske inte använder en trikå så länge, om man nu ens blir frälst, är ju plånboksvänliga alternativ alltid bra. Jag har ju någon vävd sjal som jag kan låna ut till nyfikna, men ingen trikå. Nästan så man skulle köpa sig en Mysak, bara för att kunna låna ut och luta in folk i sjalträsket. Men hur knäpp är man inte då :hmm: ?

Förlåt Annika16 om jag bara helt brutalt kapade din tråd :oops: !
hcvc skrev:
mari_tres skrev:Om man läser det här http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php? ... &sk=t&sd=a så får jag en känsla av att den är rätt så tunn.
Tack! Är en del som väntar barn som vill ha tips om trikåsjal och eftersom man kanske inte använder en trikå så länge, om man nu ens blir frälst, är ju plånboksvänliga alternativ alltid bra. Jag har ju någon vävd sjal som jag kan låna ut till nyfikna, men ingen trikå. Nästan så man skulle köpa sig en Mysak, bara för att kunna låna ut och luta in folk i sjalträsket. Men hur knäpp är man inte då :hmm: ?

Förlåt Annika16 om jag bara helt brutalt kapade din tråd :oops: !

Helt OK! Jag är också intresserad av detta. Jag valde till slut att bjuda på en Mysak som jag vann. Väntar nu med spänning på paket i brevlådan...
annica16 skrev:Helt OK! Jag är också intresserad av detta. Jag valde till slut att bjuda på en Mysak som jag vann. Väntar nu med spänning på paket i brevlådan...
Du kan väl berätta vad du tycker om den i den här tråden sedan :D !
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?