Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
I förrgår var jag nästan på väg att skriva i min egen sjalvan-tråd att nu kände jag mig nästan van. Då hade jag burit i vagga på förmiddagen och för första gången en bra upprätt knytning på kvällen där i- och urtagning skedde utan skrik, liksom både vakenhet och sömn.

I går försökte jag fem gånger, med skrik och nerkräkt sjal som resultat. Med nytvättad sjal i dag försökte jag igen. Nu sitter flickan faktiskt och sover i den, på andra försöket i en sjal som redan är både nerkräkt och nerkissad... Antar att det blir att plocka ur henne igen, trots att jag blir så nöjd varje gång hon sitter tyst i den. Suck, jag MÅSTE lära mig Manducan också och kanske redan nu (3 mån) den vävda långsjalen.
Användarens profilbild
Av mari_tres
:heart: det kommer sånna dagar också... men de blir färre och färre!

Men nu vet du iallafall varför man måste ha fler än en sjal :wink:
Användarens profilbild
Av Victoria P.
jag håller med, jag hade också dagar då det bara inte funkade i början.. men man blir bättre på det! :D det gäller bara att "ge sig den" på att få det att funka, inte ge upp, vilket jag hört många gjort.
Av linamh
mari_tres skrev:Men nu vet du iallafall varför man måste ha fler än en sjal :wink:
Övertygad! Mer än en trikåsjal känns dock som att ta i, även om jag inte hade tackat nej till en Wrapsody Bali Stretch. 8) Det här forumet är lite ont för man börjar bara drömma om nya, fina sjalar!
Av Umma
Det blir inte bra om inte barnet är med på noterna. Det är bara att prova, funkar det inte så får man prova senare när det passar bebis bättre. Lycka till!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?