Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Birgitta Bombadill
Hej,
har läst och beundrat alla era skapelser, verkligen jätte fina.
En fundering - skulle ni vilja kunna köpa mönster och material till de olika bakelserna?
Eller är det halva charmen att leta sig fram till sitt eget mönster och material?
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Birgitta Bombadill skrev:Hej,
En fundering - skulle ni vilja kunna köpa mönster och material till de olika bakelserna?
Eller är det halva charmen att leta sig fram till sitt eget mönster och material?
Jag skulle iaf gärna köpa mönster och kanske material för att komma igång, sen gissar jag att när man börjat skapa så kommer man att göra lite mer utvikningar för att göra det personligt :-)
Användarens profilbild
Av teres
jag hade också gärna köpt mönster och material, iallafall för att börja komma igång, du vet, alla tyngre beroende behöver en lättare inkörsport! :lol:
Användarens profilbild
Av Silverälva
Jag skulle lätta köpa en materialsats med mönster och beskrivning om det fanns för en rimlig peng! Inte om det skulle vara billigare att köpa färdigt dock..
Användarens profilbild
Av filijox
mist skrev:Jag skulle lätta köpa en materialsats med mönster och beskrivning om det fanns för en rimlig peng! Inte om det skulle vara billigare att köpa färdigt dock..
:iagree:
Användarens profilbild
Av little_me
Skulle nog kunna tänka mig att köpa mönster iaf! Åtminstone om det var för en rimlig peng..
Måste dock medge att lite charm är det att ha "tänkt" ut själv och så blir det superbra! :tumup:
:wink:
Användarens profilbild
Av milimina
jag skulle tycka att det vore kul, och som nån annan sa är det ju en bra start. det är roligt att skapa själv förstås men man måste ju starta nånstans också.
Av MammaTess
milimina skrev:
jag skulle tycka att det vore kul, och som nån annan sa är det ju en bra start. det är roligt att skapa själv förstås men man måste ju starta nånstans också.
Håller med!
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
MammaTess skrev:
milimina skrev:
Håller med!
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?