Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
Jag är inte helt sjalvan än, men det tycks inte hindra små barn att agera sjalvana. Alltså, jag tror inte min hjärtfrekvens kommer ha lugnat sig förrän i morgon.

Har varit på promenad ner till affären med tvillingarna (alla fyra). Att bära en nyvaken 2½-åring ner går ju bra men att bära den något trötta, andra, 2½-åringen hem när man samtidigt ska hålla reda på en pigg 2½-åring och även göra små försök att få upp honom i sele på ryggen är inte kul!
Kan någon förklara hur ungen gör för att knöla ihop sjalen till två små strängar mellan sina ben? Detta för att sedan hugga tag i sjalkanterna, sparka av sig skorna och sen skrika "hjääälp!!" medan hon kastar sig bakåt så hon hamnar lodrätt neråt varenda gång jag försöker få upp Matteus på ryggen. :whut:
Maken till skådespelerska!! Hon låter som att jag försöker plåga henne och hon sitter fast i sjalen eller något. :twisted:

Det kommer inte finnas en enda ny sjalbärare i denna by så länge jag bär denna unge kan jag säga. Bilarna tom saktade ner när de körde förbi oss. :gaah: och folk som gick förbi stannar och tittar.

...ja, hon lägger sig lugnt tillrätta och somnar på ett kick sen när jag ger upp och sätter Matteus på medhavda madrassen och drar så fort att han inte törs kliva av. :roll:

Påminn mig om detta sen när jag saknar alla mina barn bland alla sjalbärande amningshjälpare nere på Gotland! :this:
Användarens profilbild
Av UWO
Jodå gumman min, jag ska ringa hela tiden och tala om hur underbar hon är lilla knyttet

edit; det är min man som har varit inne och skrivit (och nej, jag är inte arg vi har inga hemligheter så för varann, sidan stod öppen medan jag sprang runt här, och ja, jag tycker också han gott kunde skaffa sig eget konto här även om han nästan aldrig kikar (har hänt en gång förut tror jag)) :)
Senast redigerad av UWO den ons mar 25, 2009 22:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av UWO
Det här helt ok att skratta! :) Inlägget är skrivet med glimten i ögat.

..även om denna dam verkligen är den mest envetna barnet vi har. Och då ska tilläggas att hennes närmaste storasyster tom har fått en kustjägare till förskolelärare på fall (han kom in och tog med sig en massa regler bla att alla barn skulle sitta med vid frukost tills alla ätit klart -det var lite rörigt på den avd just då- men efter ca 1 månad fick han ge upp. Emelina knappa 2 år fick, som enda barn, tillåtelse att röra sig fritt i lokalerna under frukost, och det är inte hennes enda bedrift här i livet :roll: ).
Användarens profilbild
Av UWO
lena_l skrev::Hahaa: Vilket skådespel!

Ja, hur lyckas de? :hmm:
JA! Helt allvarligt begriper jag faktiskt inte hur den lilla människan gör! :shock: Det går blicksnabbt, fastän jag brett ut sjalen under rumpan på henne och allt. Svopp! Så sitter den som två pappersremsor. :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
UWO skrev:Jodå gumman min, jag ska ringa hela tiden och tala om hur underbar hon är lilla knyttet
Alltså det här är helt OT, men jag fattar inte vad det här är för inlägg, kan inte få det att gå ihop med resten av tråden :hmm: :hellu: dessutom är det ingen signatur i inlägget?

Jag har för lite att göra tror jag visst. Ska nog gå och sova nu.
Av legenden29
UWO skrev:Jodå gumman min, jag ska ringa hela tiden och tala om hur underbar hon är lilla knyttet

edit; det är min man som har varit inne och skrivit (och nej, jag är inte arg vi har inga hemligheter så för varann, sidan stod öppen medan jag sprang runt här, och ja, jag tycker också han gott kunde skaffa sig eget konto här även om han nästan aldrig kikar (har hänt en gång förut tror jag)) :)
JAAA, visst ska han ha ett eget konto! Det är alldeles för lite karlar som vågar outa sig här på forumet. Leve din karl som vågar!
Användarens profilbild
Av mica
Men hur kom det med en madrass i berättelsen? Själv brukar jag ha med antingen vagn eller skrinda med barnen. Men du drar på en madrass istället. :hmm: :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?