Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mårbacka
Hej på er!

Är ute efter en vävd bärsjal och har börjat kika runt lite. Har sett dessa som är tunnare hos flera tillverkare, vilket låter bra då de ska vara svalare t ex sommartid eller på resa till varmare breddgrader. Men blir en tunn sjal lika stadig eller behöver man både och? Kan man sas använda den tunnare året om?

Tacksam för svar!
Av sjaltokan
Hej och välkommen hit

Nej de tunna avlastar inte lika bra som de lite tjockare. Det beror på att de tjockare är vävda på ett speciellt sätt. Vill du bara ha en sjal satsa på någon av de vävda t.e.x hoppe, stork, didymos, easy.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det finns tjocka sjalar som är lite tunanre också för att ytterligare krångla till det :lol:
Dne tunnaste av de "tjocka" vävda är väl siden/kashmir-ellipsen... men den kan vara lite svår att få tag på :wink: annars finns det didymos nino som är rätt tunn, Amazonas Carry sling och Elleville-sjalarna Zara och Jade.
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Tack för länkarna! Ju mer jag läser desto snurrigare blir det... :whut: Gillade dock kommentarerna om att man ska välja en som man tycker är snygg. Sög till i magen när jag såg Zara :love: Och fattar jag rätt att den är lite tunn men ändå stadig?
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag kan inte med tjocka sjalar. Inte de få jag provat iaf! Mina långsjalar är Rebozo och min nya kärlek Calin Bleu Gauze.. (Som inte är heeeeelt min än, men ska bli!) Den tror jag nog vi kommer bo i i sommar. Härligt vit är den också! :loving:
Användarens profilbild
Av Jolin
siden indion är tunn tycker jag, kanske inte som gås men sval och perfekt för sommar.
Jag hade en när jag var i australien och den var inte för varm. Den avlastar jättebra och sitter sååååå underbart!
Av sjaltokan
Mårbacka skrev:Tack för länkarna! Ju mer jag läser desto snurrigare blir det... :whut: Gillade dock kommentarerna om att man ska välja en som man tycker är snygg. Sög till i magen när jag såg Zara :love: Och fattar jag rätt att den är lite tunn men ändå stadig?

Ja du har fattat det rätt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?