Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Är det någon som kan förklara eller länka till en förklaring på en sån där knut man hittar på halsband som man kan justera storleken med.

Solklar fråga eller hur! :lol:
Användarens profilbild
Av Kristina
jag förstår precis vilken knut du menar, men jag har ingen aning om hur man ska förklara det... :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja men det är inte så komplicerat men ska se om jag lyckas förklara.
Du håller i dom 2 ändarna till halsbandet.
Sedan tar du den ena änden och gör en knut runt den andra änden. Sedan kan du justera knuten å dra in den en bit å sedan tar du den andra änden (den som du knöt den andra knyten runt) och knyter en knut runt snöret.
Ehh hmm känner att jag inte är så duktig på att förklara... :oops:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag ger väl en förklaring jag också. :D

Håll en ände av snöret i varje hand. Ta höger ände och gör en vanlig knut runt vänster snöre. Ta sedan vänster snöre och gör en knut över höger snöre. Häpp! :wink: :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
McMorrigan
Ahh det var ju precis så jag menade fast din förklaring var ju bra mycket bättre!!!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
mammahappy skrev:McMorrigan
Ahh det var ju precis så jag menade fast din förklaring var ju bra mycket bättre!!!
:lol: Jag förstod det! :wink: Visst är det svårt att sätta ord på saker ibland när man ska beskriva ngt här?
Användarens profilbild
Av funshine
Tack för hjälpen. Kan ju trösta mammahappy med att jag förstod hennes svar också.
Användarens profilbild
Av Kristina
fast man kan göra lite snyggare också genom att snurra några varv över respektive ända innan man knyter. Tänk löpsnara.
Användarens profilbild
Av mammahappy
funshine skrev:Tack för hjälpen. Kan ju trösta mammahappy med att jag förstod hennes svar också.
Tack det kändes bra att höra!
För det kändes som jag bara vimsade till det! *S*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?