Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag har så svårt att bestämma mig!!! :whut: :hmm:

Har förbeställt en Zara som kommer i juni, Vill också ha en jade som jag eventuellt kan få tag i den här veckan, men sen är jag ju så sugen på tre olika didysar också...

De tre didysarna är Millefiori grön/röd, Blue leaves och en indio (natur/grön)...

Pengarna räcker inte till alltihop utan jag kan köpa en sjal nu utöver den lemongass som är bokad till juni. :roll:

SMAKRÅD!!! vad skulle ni ha gjort?
Användarens profilbild
Av mari_tres
:Hahaa: Vilka trevliga bekymmer du har :lol: Var ska du beställa ifrån och hur snabbt måste du bestäma dig? Tips är att titta på så många olika bärbilder du kan hitta på dem... och höra med andra som har haft samma modell vad de tycker om sjalarna. Millefiorin och löven är väl inte de vanligast didysarna häromkring, men iaf milleforin finns väl (Mist har/har haft). Vet dock inte om nån har den i bomull? :hmm:
Bilder på många olika didysar finns bla på birdiesroom.com

Jag ksulle ju ha tagit indion, men alla är juinte som mig *s* millefiorin och löven skulle visserligen vara kul att klämma på men rent utseendemässigt gillar jag indion bäst.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev::Hahaa: Vilka trevliga bekymmer du har :lol: Var ska du beställa ifrån och hur snabbt måste du bestäma dig? Tips är att titta på så många olika bärbilder du kan hitta på dem... och höra med andra som har haft samma modell vad de tycker om sjalarna. Millefiorin och löven är väl inte de vanligast didysarna häromkring, men iaf milleforin finns väl (Mist har/har haft). Vet dock inte om nån har den i bomull? :hmm:
Bilder på många olika didysar finns bla på birdiesroom.com

Jag ksulle ju ha tagit indion, men alla är juinte som mig *s* millefiorin och löven skulle visserligen vara kul att klämma på men rent utseendemässigt gillar jag indion bäst.
Jag har inte bestämt varifrån jag ska beställa ännu men har surfat runt på otaliga web-shoppar runt om i världen... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Lenaskeå skrev:En sidenindio då? Dom är underbara!! :)
Skulle vara underbart att få känna på en sån... :P
Av sjaltokan
Lenaskeå skrev:En sidenindio då? Dom är underbara!! :)
:iagree:
Och nu finns de ju i tvåfärgat också. (Tyvärr inga färger som tilltalar mig dock)
Användarens profilbild
Av MilanE
Smaken är ju som baken såklart, men av de tre skulle jag också ha valt indion och GÄRNA en med siden (fast jag aldrig känt på nån sån)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Tycker bara att Den blå med löv är så otroligt vacker, och verkar dessutom ganska ovanlig... Jag gillar ju fårgstaraka sjalar. Älska min lava, har varit väldigt förtjust i mina samtliga rebozos, tyckte att Timbuktun var jättefin, har en WBS Cybele på ingång... De diskreta bärdon jag har är en manduca cona coffee och en indio kisel, så de "klatchiga" sjalarna tilltalar tydligen mig... :D
Senast redigerad av Be-Linda den tor mar 26, 2009 14:41, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:Tycker bara att Den blå med löv är så otroligt vacker, och verkar dessutom ganska ovanlig... Jag gillar ju fårgstaraka sjalar. Älska min lava, har varit väldigt förtjust i mina samtliga rebozos, tyckte att Timbuktun var jättefin, har en WBS Cybele på ingång... De diskreta bärdomn jag har är en manduca cona coffee och en indio kisel, så de "klatchiga" sjalarna tilltalar tydligen mig... :D
Då tycker jag att du ska ta den med löven :heart: vet inte exakt hur indion ser ut, men dan kanske kan vara lite lik din kisel? Iaf min kisel tycker jag drar lite åt grönt ibland. Och så kan ju jag få en redogörelse för hur Löven är att bära i också :loving:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:Tycker bara att Den blå med löv är så otroligt vacker, och verkar dessutom ganska ovanlig... Jag gillar ju fårgstaraka sjalar. Älska min lava, har varit väldigt förtjust i mina samtliga rebozos, tyckte att Timbuktun var jättefin, har en WBS Cybele på ingång... De diskreta bärdomn jag har är en manduca cona coffee och en indio kisel, så de "klatchiga" sjalarna tilltalar tydligen mig... :D
Då tycker jag att du ska ta den med löven :heart: vet inte exakt hur indion ser ut, men dan kanske kan vara lite lik din kisel? Iaf min kisel tycker jag drar lite åt grönt ibland. Och så kan ju jag få en redogörelse för hur Löven är att bära i också :loving:
Eller hur! :app: Men det är ju alltid en massa OM... Jag köper löven bara om jag inte lyckas få tag i jade deli.... :whut:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?