Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Dorotea skrev:miom skrev:ja, jag tappade en redan ledsen 9 månaders när han skulle upp på ryggen i ergon så han slog i huvudet för hårt i marken. På en perrong till tvärbanan dessutom så jag hade massor med publik:blir svettig bara när jag läst halvvägs:![]()
Det kändes inte alls bra. massor med kläder hade vi på oss och tvärbanan kom och han var otröstlig och jag behövde hiva fram bröstet genom alla kläder inne på den överfulla tvärbanan och hade sämsta kläderna man kan ha för att amma. massor med kassar och väskor hade vi också och femåringen var inte heller samarbetsvillig. Jag var lite svettig då kan jag säga. Vad utsätter man sig för
UWO skrev:ja det har ju inte hänt igen så något lärde jag mig välDorotea skrev:miom skrev:ja, jag tappade en redan ledsen 9 månaders när han skulle upp på ryggen i ergon så han slog i huvudet för hårt i marken. På en perrong till tvärbanan dessutom så jag hade massor med publik:blir svettig bara när jag läst halvvägs:![]()
Det kändes inte alls bra. massor med kläder hade vi på oss och tvärbanan kom och han var otröstlig och jag behövde hiva fram bröstet genom alla kläder inne på den överfulla tvärbanan och hade sämsta kläderna man kan ha för att amma. massor med kassar och väskor hade vi också och femåringen var inte heller samarbetsvillig. Jag var lite svettig då kan jag säga. Vad utsätter man sig för
tinaw skrev:Nej men det var nära röstade jag. En gång ramlade Mathilda nästan ur sjalen, det var en av de första gångerna jag knöt upp henne på ryggen. Och en annan gång ramlade jag framåt (halkade) med Noah på magen i sjalen, jag tog emot mig med händerna och nästan raka armar och han vaknade inte ens. Kände mig som supermamman.Vilken tur att du hade honom i sjalen, annars hade det nog kunnat gå riktigt illa.
tinaw skrev:Nej men det var nära röstade jag. En gång ramlade Mathilda nästan ur sjalen, det var en av de första gångerna jag knöt upp henne på ryggen. Och en annan gång ramlade jag framåt (halkade) med Noah på magen i sjalen, jag tog emot mig med händerna och nästan raka armar och han vaknade inte ens. Kände mig som supermamman.Nej, men efter att jag har ramlat med S i famnen en gång (det gick bra trots att hon slog i huvudet
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?