Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:
mari_tres skrev:Man kan ju slänga in en fråga på TBW också, finns någ fler som har en där och som har tvättat. Finns iaf de som har färgat sin och det blir skiiiitsnyggt! :love: men verkar lite bökigt eftersom man inte kan färga som vanligt.
Tror att man måste vara inloggad för att se men om det finns intresse för att se färgade så finns det bildern i den här och den här tråden. Annars finns det en bild här som man inte behöver vara inloggad för att se, men då förstår man å andra sidan inte vad de skriver :hmm: :lol:

:blahblah:
Och än en gång får jag lust till att se wompatis sjalgarderob. hon har i varje fall haft både cashmirindiosarna. Hon köpte apelsins zimt/kobolt med ull och har ett gäng till av ganska ovanliga didysar.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Jag lovar att skicka bild när vi har kammat håret. Men nu har jag fått svar från hon jag köpte ifrån. Hon mätte den innan tvätt och fick den till 5,2. Hon har tvättat den helt rätt efter alla konstens regler. Men nu när jag frågade har hon rannsakat sitt minne och kommit fram till att det nog ändå var en storlek 6 hon köpte.

Så än en gång har jag fått en kortare sjal än jag ville ha. :gaah:

Och denna gång är den så underbar att jag vill bara gråta ... Visst kan jag ju ha den, men jag vill ju lixom ha den där lilla knuten fram och med lite svans ... :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:
Och än en gång får jag lust till att se wompatis sjalgarderob. hon har i varje fall haft både cashmirindiosarna. Hon köpte apelsins zimt/kobolt med ull och har ett gäng till av ganska ovanliga didysar.
Vi kanske kan bjuda in henne till sjalträff? :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
CasaMia skrev:Jag lovar att skicka bild när vi har kammat håret. Men nu har jag fått svar från hon jag köpte ifrån. Hon mätte den innan tvätt och fick den till 5,2. Hon har tvättat den helt rätt efter alla konstens regler. Men nu när jag frågade har hon rannsakat sitt minne och kommit fram till att det nog ändå var en storlek 6 hon köpte.

Så än en gång har jag fått en kortare sjal än jag ville ha. :gaah:

Och denna gång är den så underbar att jag vill bara gråta ... Visst kan jag ju ha den, men jag vill ju lixom ha den där lilla knuten fram och med lite svans ... :heart:
:roll: men om du köpte den i tron att det var en 7:a... får man fråga vad du betalade för den? Det skiljer ju i pris på en sexa och en sjua tänkte jag. Jag skulle nog ha blivit lite förbaskad faktiskt.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Det har löst sig på bästa sätt. Jag får pengar tillbaka. Hon gjorde det inte med vilje, men nu förstår jag bättre varför hon var så exalterad över vårt byte med pengar emellan från mig.

Nu återstår bara frågan om jag kommer att använda denna skönhet? :heart:
Eller bara gosa med den ibland ... Nån gång blir det väl bröllop ...:roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
CasaMia skrev:Det har löst sig på bästa sätt. Jag får pengar tillbaka. Hon gjorde det inte med vilje, men nu förstår jag bättre varför hon var så exalterad över vårt byte med pengar emellan från mig.

Nu återstår bara frågan om jag kommer att använda denna skönhet? :heart:
Eller bara gosa med den ibland ... Nån gång blir det väl bröllop ...:roll:
Vad skönt att det löste sig ändå... men den är ju fortfarande för kort som sagt :roll:
Var det någon skönhet som du bytte bort?
Användarens profilbild
Av CasaMia
Inte enligt mig. Men hon bär hellre i sele och jag bär hellre i sjal så nu är vi båda nöjda. Och jag blev inte riktigt så fattig på kuppen som jag trodde först ...

Är dessa helt slut på EdenBaby nu? Hade tänkt spana på en lååång.
Av sjaltokan
CasaMia skrev:Inte enligt mig. Men hon bär hellre i sele och jag bär hellre i sjal så nu är vi båda nöjda. Och jag blev inte riktigt så fattig på kuppen som jag trodde först ...

Är dessa helt slut på EdenBaby nu? Hade tänkt spana på en lååång.
Ja... jag och Lenaskeå köpte de två som fanns efter jul
Av legenden29
Jag satt med fingret på "avtryckaren" o tänkte köpa 6:an där men tänkte om, o skulle sova på saken, o hann inte med. Så jag fick beställa från Holland. Nu gick ju det bra oxå, o jag fick en 6a som jag ville ha. Så då antar jag att det bara fanns en 6a (Lenas) o en 7a (din) där. Hur ska vi då kunna ordna fram en 7a till casamia? Hmmm, nu måste här surfas!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och när ska jag bestämma mig för att köpa en då? :hmm: Jag har ju varit nära tre gånger nu :lol: men fegar alltid ur i slutändan. Skulle isf vilja färga den men det verkar vara så krångligt med pH-värden hit och temperaturer dit.
Och så skulle jag aldrig kunna bestämma mig för vilken färg jag skulle välja :roll:
Av sjaltokan
legenden29 skrev:Jag satt med fingret på "avtryckaren" o tänkte köpa 6:an där men tänkte om, o skulle sova på saken, o hann inte med. Så jag fick beställa från Holland. Nu gick ju det bra oxå, o jag fick en 6a som jag ville ha. Så då antar jag att det bara fanns en 6a (Lenas) o en 7a (din) där. Hur ska vi då kunna ordna fram en 7a till casamia? Hmmm, nu måste här surfas!
Det finns ingen kvar där du köpte din?
Användarens profilbild
Av CasaMia
legenden29 skrev:Okej, här verkar det finnas en 7a ialla fall
http://www.krusedull.net/krusedull/show ... =1&kat=139
Hmm ... det blir ca 2500 svenska med frakt. Undrar vad det kostar i tull?
Av legenden29
mari_tres; Vad ska du med en sån där stickig ullsjal med sånt där hemskt slinkigt sidenmaterial i? (måste hålla skenet uppe om lenaskeå skulle råka läsa det här - annars får du ju aldrig låna hennes o "gosa in" den :tumup: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?