Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Man kan ju slänga in en fråga på TBW också, finns någ fler som har en där och som har tvättat. Finns iaf de som har färgat sin och det blir skiiiitsnyggt! :love: men verkar lite bökigt eftersom man inte kan färga som vanligt.
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev:Antar att ni mäter längs med en långsida bara?
Ja, visst är det så sjalarna mäts?
Ja, iallafall didy :wink: Ville mest vara på den säkra sidan likssom. Det finns ju de som mäter utan sneda ändarna (stork) och så finns det säkert de som mäter med båda ändarna också.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Min 7a är 4,9 ungefär - precis så jag inte får den runt att knyta på magen med omslutet kryss. Och det är så jag skulle vilja bära i den.

Men herregud vilken underbar sjal! :heart:
Jag kommer aldrig att våga använda den! :cry:
Användarens profilbild
Av mari_tres
mari_tres skrev:Man kan ju slänga in en fråga på TBW också, finns någ fler som har en där och som har tvättat. Finns iaf de som har färgat sin och det blir skiiiitsnyggt! :love: men verkar lite bökigt eftersom man inte kan färga som vanligt.
Tror att man måste vara inloggad för att se men om det finns intresse för att se färgade så finns det bildern i den här och den här tråden. Annars finns det en bild här som man inte behöver vara inloggad för att se, men då förstår man å andra sidan inte vad de skriver :hmm: :lol:

:blahblah:
Användarens profilbild
Av mari_tres
CasaMia skrev:Min 7a är 4,9 ungefär - precis så jag inte får den runt att knyta på magen med omslutet kryss. Och det är så jag skulle vilja bära i den.

7:orna ska ju vara 5,2... fast didy är ju visserligen inte kända för att ta i då det gäller längder, ibland är ju tex en 6:a inte längre än 4,5 eller så. Har du följt tvättanvisningarna så tycker jag att det är dumt av den att krympa så :hopmad: Har du använt den efter tvätt? Den kan ju dra ut sig också och bli lite längre igen. Kanske fukta den lite och dra lite försiktigt i den?
Av sjaltokan
CasaMia skrev:Min 7a är 4,9 ungefär - precis så jag inte får den runt att knyta på magen med omslutet kryss. Och det är så jag skulle vilja bära i den.

Finns det ytterliggare en i Sverige alltså.. :heart: Vart fick du tag i den?
Användarens profilbild
Av CasaMia
thowida skrev:

Finns det ytterliggare en i Sverige alltså.. :heart: Vart fick du tag i den?
Norge :)
Av sjaltokan
legenden29 skrev:Finns det fyra sådana kända sjalar i Sverige just nu, då? Eller fem?
4 om CasaMia köpt sin utifrån någonstans..
Användarens profilbild
Av CasaMia
thowida skrev:
legenden29 skrev:Finns det fyra sådana kända sjalar i Sverige just nu, då? Eller fem?
Räknas inte det? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
CasaMia skrev:
thowida skrev:
Tror att Thowida misstänkte att du köpt Lenaskeås, och då hade det ju bara varit tre stycken i Sverige, men nu då du köpt din utifrån så är det ju fyra! :vågen: KLart det räknas!
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
CasaMia skrev:
thowida skrev:
Tror att Thowida misstänkte att du köpt Lenaskeås, och då hade det ju bara varit tre stycken i Sverige, men nu då du köpt din utifrån så är det ju fyra! :vågen: KLart det räknas!
:iagree:
Senast redigerad av sjaltokan den ons mar 25, 2009 10:19, redigerad totalt 1 gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?