Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CasaMia
... krymper den mycket vid första tvätt om man följer anvisningarna? :hmm:
Av sjaltokan
Den ska ju handtvättas så jag har svårt att tänka mig det, men jag har inte tvättat min än.. :D
Och nu finns det inte fler att fråga.. :Hahaa:
Av legenden29
Ska vi starta en klubb? Endast för mycket speciellt utvalda snyggsjalsägare... Ni håller väl med om att det här är världens finaste sjal, va? Jag är så glad att jag köpte en, det är den enda sjalen jag bär i (o min favvo Becon då, såklart). Borde göra mig av med alla andra sjalar o bara ha den här.....
Av sjaltokan
legenden29 skrev:Ska vi starta en klubb? Endast för mycket speciellt utvalda snyggsjalsägare... Ni håller väl med om att det här är världens finaste sjal, va? Jag är så glad att jag köpte en, det är den enda sjalen jag bär i (o min favvo Becon då, såklart). Borde göra mig av med alla andra sjalar o bara ha den här.....

:loving:
Ja den är verkligen jättefin men bara den.. :roll:
Av sjaltokan
CasaMia skrev:... krymper den mycket vid första tvätt om man följer anvisningarna? :hmm:
Den är ju jättetunn så den känns längre än lika långa andra sjalar. :tumup:
Av legenden29
Jag har ju mest bara ringsjalar i dagsläget o av någon anledning så är jag inte tokkär i dem. Kanske för att man inte kan bära lika länge som i en långsjal. Men jag fick hem en Didy Till o den gillar jag. Den är lite kortare, en 5a, så denska väl bli använd. Min Stork på 5,2 meter ligger bara o naggar på mitt dåliga samvete... Men snyggsjalen som ju är 4,7, den går an att knyta på. Den är ju så tunn så det gör inget om det blir en liten svans för denkan jag stoppa in o den känns inte ens! Jag är verkligen helt såld på den här sjalen. Skulle så gärna vilja känna på en med "bara" ull i o en med siden. (Ni vet vad jag menar, ull OCH bomull eg, men man säger ju ullnino tex...)
Långt inlägg om inget viktigt men jag är hemma med ont i halsen så idag kommer jag trakassera er här!
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
CasaMia skrev:... krymper den mycket vid första tvätt om man följer anvisningarna? :hmm:
Den är ju jättetunn så den känns längre än lika långa andra sjalar. :tumup:
Jag jämförde Lenas ESC med en annan didy i samma storlek, och det var rätt stor skillnad på dem! Iofs var ESC:en otvättad och den andra var tvättad, men ändå...

Är det nån som har mätt sin nu innan de tvättas?
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:561 cm fick jag min till som är en 7:a (5,2 m)
Står det någonstan hur mycket de beräknas att krympa? Tänkte att en del sjaltillverkare skriver ut att sjalen krymper ex 10% vid tvätt eller så. (det lät mycket då jag tänker efter, men du förstår)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?