Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Scilla skrev:Jag hade aldrig ens varit nära förrän alldeles härom veckan när jag hade haft M, 2 år, på ryggen i Beco butterfly. Vi hade båda vinterkläder på oss så vi var väl lite klumpiga liksom. När jag skulle sätta ner henne och tog av mig ena axelbandet så kunde jag liksom inte hålla emot hennes tyngd utan hon snurrade runt, trillade ur selen och föll nästan med huvudet före i stengolvet men jag lyckades fånga henne hyfsat. Lite rädda blev vi båda två dock. Lite svårt att förklara hur det gick till men samma princip som att en ryggsäck med tyngdpunkten högt upp gärna "tippar på sidan" när man tar av sig ena axelremmen.Exakt så har jag gjort också! I vår dåvarande Patapum.
Jag blev lite småchockad och tjurig då just butterfly marknadsförs med argumentet att det ska vara enklare och säkrare med ryggbärning eftersom barnet så att säga sitter fast i själva selen. Men jag har aldrig tappat ur något barn ur sjal eller andra ergonomiska selar förut. Jag var väl oförsiktig helt enkelt, eftersom jag inte trodde hon satt så osäkert - nu kommer jag att vara mycket mer noggrann och försiktig när jag hanterar barnet i "selen i selen".
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?