Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu är vi hemma från BB och bebis Leah är 1½ vecka gammal. Jag har en Baby Bundler som jag lägger henne i vagga i men det blir konstigt- Leah vrider sig utåt och huvudet blir snett. Jag tror det beror på att mina bröst är i vägen?
- Hur högt ska bebisen ligga? Ovanför bysten, på den eller under??
- Ska hon ligga *mage-mot-mage* eller i ryggläge eller hur?

Likadant i min Ringo ringsjal- hur högt upp ska bebisen ligga där? Och hur ska kroppen vara vriden?

Har bara burit större bebis i X-omslut innan så jag är ny på det här med att bära en nyfödd och tar tacksamt emot tips. Förresten, är det bara vaggpostition som är aktuell för en nyfödd och hur länge då?
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag fick aldrig till vaggan sådär lysande bra så jag satte henne upprätt, men med benen uppdragna mot magen innan hon var ett dygn gammal.
Användarens profilbild
Av Anso
Vagga:
http://www.stellaris.se/webshop/moby_in ... de38a5f46d

Vagga i Ringo, rätt högt upp, ni får prova er fram och det beror ju på om man vill amma eller inte. Lägg barnet lite tvärs över tyget med fötterna åt samma håll som ringarna.
Användarens profilbild
Av Helena
Grattis! Har bebisen redan kommit! Tyckte ju det var alldeles nyss som du berättade att ni skulle ha ett till barn.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag hade atlas i vagga under brösten när han var riktigt liten. tyckte att det var obekvämt med tryck mot brösten när de var så ömma.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?