Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ina
Jag undrar om det är någon som har fixat i hop en själv? Och lite tips på mått är ju inte fel.

Funderar på att ha en under trappen där den lill* kan sussa på dagen i stället för å springa upp å ner.

Så tips och idér tackar jag för!
Användarens profilbild
Av tinaw
Tjejen som har albumet har ställt in det så att man inte kan se det oinloggad, tyvärr!
Användarens profilbild
Av Fina
Jag vet att Anna gjorde en för ett bra tag sen. Hittade inte länken dock. Men den var fin!
Användarens profilbild
Av aneeha
Åh, nu blev jag sugen på att sy en också!! Ska vi sy ikapp Ina??? :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Min mamma virkade en när Tova var liten. En dum sak var att pappa tyckte det gick bra att sätta ihop alla 4 hörntrådarna tillsammans och sen hänga upp. Man hade behövt kunna reglera det mera än vad man nu kunde. En liten sak som hade kunnat ändrats på.

Bild
Användarens profilbild
Av Ina
Sy på kapp *ler* jag har ju inte så brått men hur är det med fröken själv?? Jag skall ju bara sy en ringsjal till C en MT till mig och en MT till C sedan så skulle det behövas andra gardiner till lekrummet sedan kan vi ta takvaggan.

okej??

Vilket mönster gjorde du din bruna MT av??
Användarens profilbild
Av Vida
tinaw skrev:Det fanns en jättefin i en gammal tråd... Nån som hade gjort kanaler och trätt rundstång i, väldigt smart. Nu fick jag lust att sy en takvagga :roll:

Men här finns bild på en liknande: http://www.familjeliv.se/hem/kristinae/ ... t+jag+sytt
Jag oxå!
:rofl
Och jag har inte ens ett knyte att lägga i den!!!
(Jag får skaffa Marsvin eller nått... :hmm:)
Användarens profilbild
Av aneeha
thanisa skrev:Min mamma virkade en när Tova var liten. En dum sak var att pappa tyckte det gick bra att sätta ihop alla 4 hörntrådarna tillsammans och sen hänga upp. Man hade behövt kunna reglera det mera än vad man nu kunde. En liten sak som hade kunnat ändrats på.

Bild

åh herregud (ursäkta kraftuttrycket) vad fin den var!! Vad är det i botten för att ge stabilitet??
Användarens profilbild
Av aneeha
Ina skrev:Sy på kapp *ler* jag har ju inte så brått men hur är det med fröken själv?? Jag skall ju bara sy en ringsjal till C en MT till mig och en MT till C sedan så skulle det behövas andra gardiner till lekrummet sedan kan vi ta takvaggan.

okej??

Vilket mönster gjorde du din bruna MT av??
JA, om jag sätter mig och toksyr kanske det händer nått?!

Jag tror inte jag använde nåt särskilt mönster till den bruna. Anpassade sittdelen efter ett kuddvar som jag har som panel, så den blev lite bred men hade gärna fått va högre. Kollade lite mätlängder på Knyttets instruktion, men sen vek jag ihop ytterändarna på axelbanden och sydde, så de är bara breda över själva axlarna... (var det begripligt?)
Användarens profilbild
Av thanisa
aneeha skrev:
thanisa skrev:Min mamma virkade en när Tova var liten. En dum sak var att pappa tyckte det gick bra att sätta ihop alla 4 hörntrådarna tillsammans och sen hänga upp. Man hade behövt kunna reglera det mera än vad man nu kunde. En liten sak som hade kunnat ändrats på.

Bild

åh herregud (ursäkta kraftuttrycket) vad fin den var!! Vad är det i botten för att ge stabilitet??
En masonitskiva tror jag det var elller om det var plywood kommer inte riktigt ihåg. Sen en madrass på det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?