Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Min lista kan göras ganska lång ;)

Men just nu värker det lite när jag tänker på:

Girasol regnbåge
Indio krokus
Indio silke (lila)
Julia

Och som vanligt sjalen som ännu inte åkt, som jag just ska packa, didy jakob...
Båda regnbågarna, easyn och bebinan, fast jag bär ju ändå aldrig i sjal längre. Nu funderar jag på att sälja indion och gauzen, men jag har beslutsångest.
Vet inte om jag direkt ångrar nån jag sålt, men däremot saknar jag några.
Ellaroo Elsa tex har jag tänkt på en del den sista tiden, och Havannan :heart: men båda två finns i närheten av där jag bor så jag kan hälsa på dem om jag får för mycket abstinensbesvär :wink: Och så en svart mimmis krinklade saknar jag lite... och en Didy Lena. De skulle inte ha fått flytta om de varit en halvmeter längre eller så.

Men så är jag rätt petig med vilka jag säljer, är jag osäker så låter jag hellre bli :hide: vilket innebär att det blir en del sjalar här hemma efter ett tag :floet2:
Användarens profilbild
Av emelie
Jag saknar båda jag sålt. Inte för att jag skulle använda dem... så jag saknar nog mera den tiden då jag bar i sjal än sjalarna i sig.
Jag vet att de gör mer nytta nu än när de låg undanstoppade i mina lådor.
Jag sålde min easy purpursky men köpte tillbaka den efter nåt år (tack marie_tres :heart: )
Och min beco addison bytte jag bort 2 gånger :shock: men tjatade tillbaka den (emellen, tack :heart: )

Så jag vet inte om jag ångrar något mer. Jo, Kamavan! DEN vill jag ha tillbaka. Men jag vet inte ens vem som köpte den.
Av Löv
Jag saknar min indio natur, den var så gosig... Men jag använde den ju aldrig, så vad är det att sakna? :hmm: Får nog skaffa en ny indio med lite mer färg, för som sagt, jag saknar känslan i den sjalen...
Användarens profilbild
Av mian
Jag ångrar att jag sålde min skrynkliga olivgås. Jag trodde att man bara fick ha en sjal av varje färg :shock: Så när jag köpte Panaman sålde jag gåsen fast det är den sjal jag använt mest av alla :purskis:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?