Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av teres
Jag skulle kunna få tag på hampafleece till ett hyfsat pris, nackdelen är att transporten tar 2-3 månader och att det är i dollar. Jag måste köpa minst 10 yard för att få köpa. Någon son skulle vilja köpaihop med mig?
Användarens profilbild
Av pocahontas
jag (eller snarare min syende sambo) är ev. intresserad, men är det ren hampa i hampafleece? & ungefär vad skulle priset bli?
Användarens profilbild
Av teres
Enligt tillverkaren är det; 55% organic hemp, 45% organic cotton. 340gsm thickness. Priset kan jag inte skriva ut helt säkert, hänger på sådant som tull och dollarkurs men det skulle inte överstiga 170kr/m och sannolikt runt 150. Jag vet inte bredden, men bambuvelouren som jag beställt från Kina låg på 160cm bredd och kvaliten var toppen.

(den stora nackdelen är själva frakttiden, tycker själv det är pest att vänta så länge på något, samtidigt så skulle det flygas hit så blir priset något helt annat med mindre att jag köper bra mycket större mängder :roll: typ hundra meter eller liknande)

Jag skulle vilja ha några yard, sedan funderar jag på lite mer bambuvelour också om det finns (den kommer i perioder och försäljningen har precis varit....) JAg kommer inte att få kvar så mycket av den jag köpte senast.
Av EldHav
Hur mkt är en yard??
Vill sy inlägg till mina pockets, och hampa, möjligtvis bambu verkar suga bäst. Behöver hampafleece fållas för att inte rimla? Eller bambuvelour?
Användarens profilbild
Av teres
En yard är ungefär 90cm. Bambuvelouren verkar inte så benägen att fransa sig, men behöver iallafall fållas, overlockas eller ziczacas på kanten för att hålla i längden, tycker jag. sak samma med den hampafleece jag har sett tidigare.
Av EldHav
teres skrev:En yard är ungefär 90cm. Bambuvelouren verkar inte så benägen att fransa sig, men behöver iallafall fållas, overlockas eller ziczacas på kanten för att hålla i längden, tycker jag. sak samma med den hampafleece jag har sett tidigare.
Ok, men beroende på pris, vill jag ha 1-2 yard i så fall :-)
Användarens profilbild
Av plutteli
jag vill vara med på ett hörn! Är det ofärgat eller färgat?
Vill i vilket fall ha minst 5 yard!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?