Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Och helt OT så vill jag bara säga att jag också har en Kisel 4,2 :love: Finfina grejjer, det. Tror inte att vi är så många som har en Kisel :hmm:
Vad är kisel för någon? :hmm:
Kika i Be-Lindas signatur :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Och helt OT så vill jag bara säga att jag också har en Kisel 4,2 :love: Finfina grejjer, det. Tror inte att vi är så många som har en Kisel :hmm:
Vad är kisel för någon? :hmm:
Kika i Be-Lindas signatur :wink:
:duh: Blinda jag :D
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Och dumma jag bytte engång bort den plus pengar för en beco, som jag sedan inte använde... Men jag har lyckats hitta den igen och fick köpa tillbaka den! :vågen: Sååååååååååååååååååå mjuk och gosig!!!!!!! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
CasaMia skrev:Det kommer nya i maj och nya färger - på Jade i alla fall har jag hört ... :D
Så jag säger vänta.
:siishah: NYA färger? :P
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:
Och dumma jag bytte engång bort den plus pengar för en beco, som jag sedan inte använde... Men jag har lyckats hitta den igen och fick köpa tillbaka den! :vågen: Sååååååååååååååååååå mjuk och gosig!!!!!!! :mrgreen:
:Hahaa: Jag bytte bort min jag med en gång, mot en brun Wellen :lol: Vi bytte tillbaks och så senare så fick jag köpa Wellen istället, så nu bor båda här hos mig :heart:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:
:Hahaa: Jag bytte bort min jag med en gång, mot en brun Wellen :lol: Vi bytte tillbaks och så senare så fick jag köpa Wellen istället, så nu bor båda här hos mig :heart:
Man gör dumma saker ibland!!! :duh:

Vilken tur att du fick tillbaka din med! Jag har aldrig haft chansen att klämma på en Wellen... Hur är de :hmm: Den gröna är ju oerhört vacker... :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:
Man gör dumma saker ibland!!! :duh:

Vilken tur att du fick tillbaka din med! Jag har aldrig haft chansen att klämma på en Wellen... Hur är de :hmm: Den gröna är ju oerhört vacker... :loving:
De är hemskt olika, jag har kännt på en i stort sett ny, otvättad som kändes gles i väven, tunn och luftig. Och så har jag kännt på de som har kännts rätt grova, och så de som har varit supermjuka :heart:
Vet inte om färgen spelar in nåt, antar att det är hur den är tvättad och hur mycket den är använd i första hand som avgör hur den är.
Räknar efter och inser att jag har haft fem Wellen som har passerat här hemma, + den bruna som nog aldrig får flytta (Lind Aqua Sequoia Brun (en annan brun än den som bor här nu) och en Violett).
Användarens profilbild
Av CasaMia
mari_tres skrev:
CasaMia skrev:Det kommer nya i maj och nya färger - på Jade i alla fall har jag hört ... :D
Så jag säger vänta.
:banana: var har du hört det? :D Berätta gärna allt du vet :wink:
Från en säker källa, men jag vet inte ett dugg mer ... vet egentligen ingenting ... :roll:
Användarens profilbild
Av CasaMia
mari_tres skrev:
Så jag säger vänta.
Från en säker källa, men jag vet inte ett dugg mer ... vet egentligen ingenting ... :roll:
Jag kanske har drömt nu igen ... :D
Av Jinxan
CasaMia skrev:
mari_tres skrev:
Så jag säger vänta.
Jag kanske har drömt nu igen ... :D
Jag hoppas du inte har drömt :lol:
Användarens profilbild
Av CasaMia
Jag trodde jag drömde omden röda silkesindion, men nu har jag sett den igen ...
(apropå OT :oops: )
Användarens profilbild
Av MilanE
För att svara på frågan i TS ;) så tycker jag också du ska vänta! Du har ju inte så bråttom än egentligen - fast visst är det SVÅRT att vänta!!
Av sjaltokan
MilanE skrev:För att svara på frågan i TS ;) så tycker jag också du ska vänta! Du har ju inte så bråttom än egentligen - fast visst är det SVÅRT att vänta!!
och tråååååååååååååååååååååååkigt.. 8)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Har bestämt mig för att vänta.... :x (med den ena)

Och köpa en nu :mrgreen: :loving:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?