Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Äntligen har jag lyckats skrapa ihop pengar till en Ellevill-sjal! :vågen:

Helst vill jag ha en som är 5,2 m.

Valet står mellan:
Zara Lemongrass (som är slut just nu :evil: )
Jade Deli (som också är slut...)
Jade Yonder som är ganska snygg, (inte som de ovanstående, men den finns i lager!... :hmm: )
Zara Fresch som också är ganska snygg, men som inte heller står högst på önskelistan...

Hur ska jag göra? Vänta till drömfärgerna är i lager igen eller slå till på någon av de andra (för de kanske inte är lika vanliga eftersom de fortfarande finns i lager???)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag skulle ha väntat för att få en som jag hellre vill ha.
Det kan ju även vara så att de andra är ovanligare, och att de därför tog slut snabbare :wink:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Ja, du har nog rätt i att jag bör vänta... Jag har dessutom ingen att bära just nu, BF först i juni, men du vet hur det är när det kliar i sjalfingrarna... :twisted:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:Ja, du har nog rätt i att jag bör vänta... Jag har dessutom ingen att bära just nu, BF först i juni, men du vet hur det är när det kliar i sjalfingrarna... :twisted:
:lol: Jo, då. Jag veeet!! 8)

Var nära att buda på en sjal ikväll fast jag inte fått hem min förra än :hide: och så är jag grymt sugen på att beställa en (ny!! :shock: ) Easycare Tundra :heart:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:Ja, du har nog rätt i att jag bör vänta... Jag har dessutom ingen att bära just nu, BF först i juni, men du vet hur det är när det kliar i sjalfingrarna... :twisted:
:lol: Jo, då. Jag veeet!! 8)

Var nära att buda på en sjal ikväll fast jag inte fått hem min förra än :hide: och så är jag grymt sugen på att beställa en (ny!! :shock: ) Easycare Tundra :heart:
Vad är förra då?
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev: :lol: Jo, då. Jag veeet!! 8)

Vad är förra då?
En indio :hide:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev: :lol: Jo, då. Jag veeet!! 8)

Vad är förra då?
En indio :hide:
:lol: Hade kunnat vara sämre köp ;)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev:Vänta eller beställ från Norge.. 8)
De är slut i lager där med... :(
Användarens profilbild
Av CasaMia
Det kommer nya i maj och nya färger - på Jade i alla fall har jag hört ... :D
Så jag säger vänta.
Av sjaltokan
Be-Linda skrev:
thowida skrev:Vänta eller beställ från Norge.. 8)
De är slut i lager där med... :(
Då skulle jag vänta..
Användarens profilbild
Av mari_tres
CasaMia skrev:Det kommer nya i maj och nya färger - på Jade i alla fall har jag hört ... :D
Så jag säger vänta.
:banana: var har du hört det? :D Berätta gärna allt du vet :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och helt OT så vill jag bara säga att jag också har en Kisel 4,2 :love: Finfina grejjer, det. Tror inte att vi är så många som har en Kisel :hmm:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Och helt OT så vill jag bara säga att jag också har en Kisel 4,2 :love: Finfina grejjer, det. Tror inte att vi är så många som har en Kisel :hmm:
Vad är kisel för någon? :hmm:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?